Factuur

De factuur is tegelijk met de verzending van je pakket naar jouw e-mailadres verzonden.
Je kunt deze in je inbox terugvinden, bijvoorbeeld door op ordernummer te zoeken.
Als je hulp nodig hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier: Contact opnemen.
X-Plorer Serie 80 RR7747 Robotstofzuiger
0 Beschikbare pakketten
Nieuw
X-Plorer Serie 80 RR7747 Robotstofzuiger
Ref: : RR7747WH
De meest geavanceerde robot* voor op maat gemaakte schoonmaakprogramma's
Nieuw

X-Plorer Serie 80 RR7747 Robotstofzuiger

Ref: : RR7747WH

De meest geavanceerde robot* voor op maat gemaakte schoonmaakprogramma's

€ 5,50 verzendkosten, gratis verzending vanaf €30. Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis.
Op voorraad
  • € 549,99
Verzonden door Rowenta Shop.
Visa-MasterCard-AmericanExpress-PayPal.png
X-Plorer Serie 80 RR7747 Robotstofzuiger
€ 549,99

2 jaar

Internationale garantie

Meer lezen

15 jaar

Repareerbaar tegen eerlijke prijs

Meer lezen

De Rowenta X-Plorer Serie 80 robotstofzuiger

De geavanceerde technologie in combinatie met gebruiksvriendelijke bedieningselementen maakt van de Rowenta X-Plorer Serie 80 een schoonmaak expert voor het gehele huis. Ontdek de uiterst nauwkeurige navigatie, de gepersonaliseerde instellingen en de tijdsbesparing dankzij de eenvoudige en intuïtieve gebruikerservaring. Technologie komt samen met prestatie: het Aqua Force systeem dweilt de vloer terwijl er gestofzuigd wordt en het hoge prestatie filter is ideaal voor mensen die last hebben van allergie. Ervaar grondige schoonmaakresultaten die nog meer binnen handbereik zijn dankzij de Rowenta robot-app (voor iOS en Android), compatibel met spraakbesturingssystemen (Google Assistant, Amazon's Alexa) en automatische WiFi-connectiviteit.
X-Plorer Serie 80 RR7747 Robotstofzuiger

Technische specificaties / vergelijking

Schoonmaak prestaties
Technologie
Technologie Roterende centrale borstel
Type borstel
Type borstel Turboborstel
Zijborstel
Zijborstel 2
Motorisering
Motorisering Universele motor
Reinigingsstanden
Reinigingsstanden Auto, Spot
Energieniveaus
Energieniveaus 3
Efficiëntie
Efficiëntie 2-3
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak Automatische en moeiteloze reiniging
Dweilen
Dweilen Standaard
Navigatie
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor obstakels
Geschikt voor obstakels Standaard (obstakeldetectie >10 cm)
Geschikt voor trappen
Geschikt voor trappen Ja: 3 valsensoren
Virtuele wanden
Virtuele wanden Ja: via applicatie
Ruimtedekking (navigatietechnologie)
Ruimtedekking (navigatietechnologie) Smart (camera and laser)
Plattegrond maken in de app
Plattegrond maken in de app Kamerbeheer en schoonmaakrapport
Mogelijkheid om onder lage meubels te gaan
Mogelijkheid om onder lage meubels te gaan Standaard
Connectiviteit
Planning
Planning
Wifi-connectiviteit (app Rowenta-robots en vocale assistenten)
Wifi-connectiviteit (app Rowenta-robots en vocale assistenten)
Schema
Selectie van te reinigen ruimtes
Selectie van te reinigen ruimtes Ja (gepersonaliseerd)
Autonomie
Batterijtype
Batterijtype Lithium-ion
Oplaadtijd
Oplaadtijd 3 uur
Autonomie
Autonomie 120 min
Accu duur
Gebruiksduur (min. stand)
Gebruiksduur (min. stand) 120 min
Type opladen
Type opladen Oplaadstation
Zelfladend
Zelfladend
Opladen en gebruiken
Opladen en gebruiken
Uitrusting
Bedieningssysteem
Bedieningssysteem Ja: applicatie
Inhoud van de stofbak
Inhoud van de stofbak 0.70L
Filtering
Filtering Hoog Prestatie Filter
Sprekende robot
Sprekende robot No
Andere
Andere Tegelijkertijd stofzuigen en dweilen
ergonomie
Geluidsniveau
Geluidsniveau 70dB(A)
Dimensies / gewicht
Afmetingen ( ...x...x...)
Afmetingen ( ...x...x...) 34x34x9,7cm
Ontwerp
Kleur
Kleur Wit
Type stekker
Type stekker EUR
Extra meegeleverde accessoires
Extra meegeleverde accessoires Waterreservoir en dweiltje
Geschikt als
Allergie model
Allergie model
€ 549,99 Op voorraad
Lees meer

Accessoires & reserve-onderdelen

Filters x2 en borsteltjes x2 ZR177002

Effectief reinigen en filteren

Op voorraad

Borstel voor dierenhaar en kleine borstel ZR177003

Eenvoudig onderhoud dankzij de reinigingsborstel

Op voorraad

Microvezeldoekjes x 2 ZR177005

Bevochtigen voor gebruik

Op voorraad

Grote en kleine reinigingsborstel ZR177004

Gemakkelijk te verwijderen en te onderhouden

Product is niet beschikbaar

Laadstation, wit RS-2230002090

Voor het opladen van de robotstofzuiger

Op voorraad

Schuimfilter voor de stofbak RS-2230002317

Moet iedere week worden gereinigd

Op voorraad

Waterreservoir, blauw RS-2230002322

Stofzuigen en dweilen tegelijkertijd

Op voorraad

Lithium-ion-batterij 14,8 V RS-2230002091

Uitneembaar om gemakkelijk op te laden

Op voorraad

Transformator 19 V RS-2230002092

Nodig voor het opladen van de robotstofzuiger

Op voorraad

Klep borstel, grijs RS-2230002312

Gemakkelijk te demonteren

Op voorraad

Stofbak RS-2230002316

Met handgreep

Op voorraad

Blauw borsteltje RS-2230001205

Tweevoudig gebruik

Op voorraad

Filters x2 en borsteltjes x2 ZR177001

Referentie permanent uitverkocht

Documentatie

Vind en download hier de documenten die je nodig hebt om jouw Rowenta-product te gebruiken

Veelgestelde vragen

Vind hier alle veelgestelde vragen en antwoorden:

De robot-app is exclusief voor smartphones.
Onze producten zijn compatibel met alle operators en de meeste boxen op de markt.
Je kunt jouw product aansluiten op elk WEP-, WPA- en WPA2-type Wi-Fi op de 2,4 GHz-frequentieband.

Waarschuwing:
Jouw product kan geen verbinding maken met 5 GHz Wi-Fi.
Wi-Fi met een wachtwoord dat speciale tekens bevat, werkt niet zo goed als open Wi-Fi (geen wachtwoord vereist).
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Als jouw netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, moet je het apparaat dichter bij de internetbox plaatsen.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met jouw apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Raadpleeg de compatibiliteitslijst.
In "Instellingen" aan de rechterkant van jouw startscherm, moet je de "Wi-Fi-instellingen" kiezen en "Wi-Fi activeren".
Selecteer vervolgens je Wi-Fi-netwerk en voer je wachtwoord in.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Hier is de lijst met de meest voorkomende problemen en oplossingen op volgorde van frequentie.

  1. Het koppelen is gelukt, maar het apparaat is niet verbonden: als je in de app ziet dat je apparaat niet is verbonden, sluit en open je de app opnieuw.

    Als je het apparaat na deze actie nog steeds niet ziet,
    - Explorer Serie 40 producten: haal de robot uit zijn dockingstation en druk 3 seconden op de knop. Als je nog een koppeling met een andere telefoon wilt maken, moet je mogelijk meerdere keren op de knop drukken om deze oranje te laten knipperen.
    - Explorer Serie 60 producten: herstart de robot door de schakelaar naast de stofbak te gebruiken.
    - Explorer Serie 80 producten: herstart de robot door de schakelaar onder de robot te gebruiken.

  2. Wi-Fi verbinding: controleer het Wi-Fi-wachtwoord en typ zorgvuldig.

  3. Houd je smartphone dicht bij het apparaat en de modem tot het einde van het koppelingsproces.

  4. Access Point Android: Zorg ervoor dat je de verbinding met het apparaat behoudt als je een bevestigingsbericht ziet. Dit bericht kan twee keer verschijnen tijdens het koppelingsproces.

  5. Access Point iOS: Start na verschillende pogingen jouw smartphone opnieuw op.

  6. Access Point iOS: tijdens de verbinding met het apparaat zal een pop-up verschijnen om je te vragen verbinding te maken met het "SEB_ACCESS_POINT" netwerk. Druk op "Aansluiten".

  7. Access Point: toen je het toegangspunt activeerde,
    - Explorer Serie 40 producten: knippert de LED oranje + dubbele piep?
    - Explorer Serie 60 producten: knippert het Wi-Fi-lampje snel + pieptoon?
    - Explorer Serie 80 producten: knippert het Wi-Fi-lichtje?

    Zo niet, probeer het dan opnieuw.

  8. Access Point Android: verwijder na verschillende pogingen het netwerk "SEB_AccessPoint" van je smartphone-instelling, als u die ziet.

  9. Access Point Android: sommige smartphones hebben een optie in de Wi-Fi-instellingen om de verbinding met een Wi-Fi die geen internetverbinding heeft te vermijden.

    Deactiveer deze optie voor het koppelen, zodat de smartphone de verbinding met het apparaat mogelijk maakt. Deze optie is geïdentificeerd in Xiaomi-smartphones zoals Pocophone F1 en Redmi note 8.

  10. Internetverbinding: zorg ervoor dat het apparaat dat je gaat koppelen geen proxy nodig heeft.

  11. Android: je moet de geolocatie toestaan.

  12. Internetverbinding: controleer of je een 2,4 GHz-netwerk selecteert in je Wi-Fi-instelling, niet 5 GHz om je apparaat te verbinden.

  13. Verbinding met de cloud: controleer of de automatische herverbinding met je Wi-Fi-thuisnetwerk correct is.

  14. Verbinding met de cloud: activeer de mobiele data van je smartphone.

  15. Start na verschillende pogingen: de Wi-Fi modem.

  16. Start na verschillende pogingen: trek de stekker uit het stopcontact, wacht 20 seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.
    Als het probleem nog steeds aanwezig is, reset dan het apparaat (harde reset).
Als er na verschillende mislukte pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk 5 seconden op de Home-knop van het apparaat en controleer of het wifi-lampje knippert.
Zo niet, zet het apparaat dan uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.


Als de fout zich blijft voordoen, kan onjuist gebruik van de telefoon de oorzaak zijn:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon kunnen er verschillende pop-ups verschijnen tijdens het verbinding maken:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, verschijnt er een pop-up met de vraag of je verbinding wilt maken met het netwerk "SEB_ACCESS_POINT". Accepteer door te klikken op "Join".
Als deze stap meerdere keren niet lukt, start je de telefoon opnieuw en probeer je het opnieuw.
Na het intikken van je wachtwoord, verschijnt er een foutmelding over de verbinding met het wifi-netwerk.

1. Controleer het wachtwoord van het wifi-netwerk en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals beschikbaar in hotels.
4. Android-telefoon: Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, kan er een pop-up verschijnen. Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon zijn er enkele problemen die kunnen optreden:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.
Na het intikken van je wachtwoord treedt er een fout op in het verbinden met de cloud.

• Wanneer je verbinding maakt met de cloud, is een internetverbinding vereist om de apparaten met succes te koppelen. Hiervoor kun je jouw mobiele gegevens activeren of automatisch opnieuw verbinding maken met je thuisnetwerk.
• Controleer of de datum en tijd op je telefoon correct zijn. Elk verschil zal de verbinding blokkeren.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.

Na meerdere mislukte pogingen kun je het apparaat opnieuw instellen:
Druk tegelijkertijd op de Home- en startknop totdat deze knoppen knipperen om de activering te bevestigen.
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Dit is niet verplicht, maar een voorkeursinstelling van de gebruiker.
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
De robotstofzuiger heeft 3 navigatiemodi:
• "Permanent map" (om jouw schoonmaak per kamer te personaliseren)
• "No-go zones" (om te bepalen in welke zone de robot niet mag gaan)
• "Spot" (om een plaatselijk plek schoon te maken)
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je op de oplaadknop van de robot.
Als de robot begint met het schoonmaken vanaf het dockingstation, keert het terug naar het dockingstation.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, laad deze volledig op en haal de batterij uit de robot (zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld wanneer je de batterij eruit haalt). Sla deze in een koele, droge plek. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Controleer het volgende:
• Het oplaadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en voor het oplaadstation voldoet aan de instructies in de handleiding.
• De stekker is correct aangesloten op het oplaadstation.
• De oplaadkabel is aangesloten op het stopcontact.
• Er bevinden zich geen obstakels rond het oplaadstation.
• Er bevinden zich geen objecten nabij de contactpunten van het oplaadstation.
• Het oplaadstation is geactiveerd (led-indicator is groen).

Als de robotstofzuiger het basisstation nog steeds niet kan vinden nadat deze punten zijn gecontroleerd, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog altijd niet werkt, probeer dan niet het apparaat zelf open te maken of te repareren, maar breng het naar een erkend reparatiecentrum.
1. Controleer of jouw robot correct is verbonden met jouw draadloze netwerk (het Wi-Fi-lampje van de robot brandt).
Als dat niet het geval is, schakel de robot uit en dan weer aan met de "AAN/UIT"-schakelaar onder de robot terwijl deze zich binnen het bereik van jouw draadloze netwerk bevindt.

Als het lampje nog steeds uit is, kan dit verschillende redenen hebben:
• De robot is mogelijk uitgeschakeld of heeft niet voldoende batterijlading.
• De robot bevindt zich buiten het bereik van jouw Wi-Fi-netwerk.
• Je hebt het wachtwoord voor jouw Wi-Fi-netwerk gewijzigd. De robot is dus niet meer verbonden met jouw Wi-Fi-netwerk. Je moet je robot opnieuw opstarten en vervolgens opnieuw verbinden.
• De interne software van de robot is niet juist geupdate. Volg de stapsgewijze instructies van de app.


2. Het Wi-Fi-lampje van de robot brandt, maar de app kan geen verbinding maken.
Uw smartphone heeft geen verbinding met internet (Wi-Fi- of 3G-/4G-netwerk).
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
Herstart de robot met de schakelaar onder de robot.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
De robotstofzuiger heeft 3 vermogensmodi: Eco, Standaard en Boost.
Je kan verschillende vermogensmodi ook activeren in de mobiele applicatie.
Het duurt 3 uur om een lege batterij op te laden.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
De robot kan tot 120 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.
De robot-app is exclusief voor smartphones.
Onze producten zijn compatibel met alle operators en de meeste boxen op de markt.
Je kunt jouw product aansluiten op elk WEP-, WPA- en WPA2-type Wi-Fi op de 2,4 GHz-frequentieband.

Waarschuwing:
Jouw product kan geen verbinding maken met 5 GHz Wi-Fi.
Wi-Fi met een wachtwoord dat speciale tekens bevat, werkt niet zo goed als open Wi-Fi (geen wachtwoord vereist).
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Als jouw netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, moet je het apparaat dichter bij de internetbox plaatsen.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met jouw apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Raadpleeg de compatibiliteitslijst.
In "Instellingen" aan de rechterkant van jouw startscherm, moet je de "Wi-Fi-instellingen" kiezen en "Wi-Fi activeren".
Selecteer vervolgens je Wi-Fi-netwerk en voer je wachtwoord in.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Hier is de lijst met de meest voorkomende problemen en oplossingen op volgorde van frequentie.

  1. Het koppelen is gelukt, maar het apparaat is niet verbonden: als je in de app ziet dat je apparaat niet is verbonden, sluit en open je de app opnieuw.

    Als je het apparaat na deze actie nog steeds niet ziet,
    - Explorer Serie 40 producten: haal de robot uit zijn dockingstation en druk 3 seconden op de knop. Als je nog een koppeling met een andere telefoon wilt maken, moet je mogelijk meerdere keren op de knop drukken om deze oranje te laten knipperen.
    - Explorer Serie 60 producten: herstart de robot door de schakelaar naast de stofbak te gebruiken.
    - Explorer Serie 80 producten: herstart de robot door de schakelaar onder de robot te gebruiken.

  2. Wi-Fi verbinding: controleer het Wi-Fi-wachtwoord en typ zorgvuldig.

  3. Houd je smartphone dicht bij het apparaat en de modem tot het einde van het koppelingsproces.

  4. Access Point Android: Zorg ervoor dat je de verbinding met het apparaat behoudt als je een bevestigingsbericht ziet. Dit bericht kan twee keer verschijnen tijdens het koppelingsproces.

  5. Access Point iOS: Start na verschillende pogingen jouw smartphone opnieuw op.

  6. Access Point iOS: tijdens de verbinding met het apparaat zal een pop-up verschijnen om je te vragen verbinding te maken met het "SEB_ACCESS_POINT" netwerk. Druk op "Aansluiten".

  7. Access Point: toen je het toegangspunt activeerde,
    - Explorer Serie 40 producten: knippert de LED oranje + dubbele piep?
    - Explorer Serie 60 producten: knippert het Wi-Fi-lampje snel + pieptoon?
    - Explorer Serie 80 producten: knippert het Wi-Fi-lichtje?

    Zo niet, probeer het dan opnieuw.

  8. Access Point Android: verwijder na verschillende pogingen het netwerk "SEB_AccessPoint" van je smartphone-instelling, als u die ziet.

  9. Access Point Android: sommige smartphones hebben een optie in de Wi-Fi-instellingen om de verbinding met een Wi-Fi die geen internetverbinding heeft te vermijden.

    Deactiveer deze optie voor het koppelen, zodat de smartphone de verbinding met het apparaat mogelijk maakt. Deze optie is geïdentificeerd in Xiaomi-smartphones zoals Pocophone F1 en Redmi note 8.

  10. Internetverbinding: zorg ervoor dat het apparaat dat je gaat koppelen geen proxy nodig heeft.

  11. Android: je moet de geolocatie toestaan.

  12. Internetverbinding: controleer of je een 2,4 GHz-netwerk selecteert in je Wi-Fi-instelling, niet 5 GHz om je apparaat te verbinden.

  13. Verbinding met de cloud: controleer of de automatische herverbinding met je Wi-Fi-thuisnetwerk correct is.

  14. Verbinding met de cloud: activeer de mobiele data van je smartphone.

  15. Start na verschillende pogingen: de Wi-Fi modem.

  16. Start na verschillende pogingen: trek de stekker uit het stopcontact, wacht 20 seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.
    Als het probleem nog steeds aanwezig is, reset dan het apparaat (harde reset).
Als er na verschillende mislukte pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk 5 seconden op de Home-knop van het apparaat en controleer of het wifi-lampje knippert.
Zo niet, zet het apparaat dan uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.


Als de fout zich blijft voordoen, kan onjuist gebruik van de telefoon de oorzaak zijn:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon kunnen er verschillende pop-ups verschijnen tijdens het verbinding maken:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, verschijnt er een pop-up met de vraag of je verbinding wilt maken met het netwerk "SEB_ACCESS_POINT". Accepteer door te klikken op "Join".
Als deze stap meerdere keren niet lukt, start je de telefoon opnieuw en probeer je het opnieuw.
Na het intikken van je wachtwoord, verschijnt er een foutmelding over de verbinding met het wifi-netwerk.

1. Controleer het wachtwoord van het wifi-netwerk en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals beschikbaar in hotels.
4. Android-telefoon: Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, kan er een pop-up verschijnen. Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon zijn er enkele problemen die kunnen optreden:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.
Na het intikken van je wachtwoord treedt er een fout op in het verbinden met de cloud.

• Wanneer je verbinding maakt met de cloud, is een internetverbinding vereist om de apparaten met succes te koppelen. Hiervoor kun je jouw mobiele gegevens activeren of automatisch opnieuw verbinding maken met je thuisnetwerk.
• Controleer of de datum en tijd op je telefoon correct zijn. Elk verschil zal de verbinding blokkeren.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.

Na meerdere mislukte pogingen kun je het apparaat opnieuw instellen:
Druk tegelijkertijd op de Home- en startknop totdat deze knoppen knipperen om de activering te bevestigen.
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Dit is niet verplicht, maar een voorkeursinstelling van de gebruiker.
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
De robotstofzuiger heeft 3 navigatiemodi:
• "Permanent map" (om jouw schoonmaak per kamer te personaliseren)
• "No-go zones" (om te bepalen in welke zone de robot niet mag gaan)
• "Spot" (om een plaatselijk plek schoon te maken)
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je op de oplaadknop van de robot.
Als de robot begint met het schoonmaken vanaf het dockingstation, keert het terug naar het dockingstation.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, laad deze volledig op en haal de batterij uit de robot (zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld wanneer je de batterij eruit haalt). Sla deze in een koele, droge plek. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Controleer het volgende:
• Het oplaadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en voor het oplaadstation voldoet aan de instructies in de handleiding.
• De stekker is correct aangesloten op het oplaadstation.
• De oplaadkabel is aangesloten op het stopcontact.
• Er bevinden zich geen obstakels rond het oplaadstation.
• Er bevinden zich geen objecten nabij de contactpunten van het oplaadstation.
• Het oplaadstation is geactiveerd (led-indicator is groen).

Als de robotstofzuiger het basisstation nog steeds niet kan vinden nadat deze punten zijn gecontroleerd, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog altijd niet werkt, probeer dan niet het apparaat zelf open te maken of te repareren, maar breng het naar een erkend reparatiecentrum.
1. Controleer of jouw robot correct is verbonden met jouw draadloze netwerk (het Wi-Fi-lampje van de robot brandt).
Als dat niet het geval is, schakel de robot uit en dan weer aan met de "AAN/UIT"-schakelaar onder de robot terwijl deze zich binnen het bereik van jouw draadloze netwerk bevindt.

Als het lampje nog steeds uit is, kan dit verschillende redenen hebben:
• De robot is mogelijk uitgeschakeld of heeft niet voldoende batterijlading.
• De robot bevindt zich buiten het bereik van jouw Wi-Fi-netwerk.
• Je hebt het wachtwoord voor jouw Wi-Fi-netwerk gewijzigd. De robot is dus niet meer verbonden met jouw Wi-Fi-netwerk. Je moet je robot opnieuw opstarten en vervolgens opnieuw verbinden.
• De interne software van de robot is niet juist geupdate. Volg de stapsgewijze instructies van de app.


2. Het Wi-Fi-lampje van de robot brandt, maar de app kan geen verbinding maken.
Uw smartphone heeft geen verbinding met internet (Wi-Fi- of 3G-/4G-netwerk).
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
Herstart de robot met de schakelaar onder de robot.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
De robotstofzuiger heeft 3 vermogensmodi: Eco, Standaard en Boost.
Je kan verschillende vermogensmodi ook activeren in de mobiele applicatie.
Het duurt 3 uur om een lege batterij op te laden.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
De robot kan tot 120 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.

Betrokkenheid

onze duurzaamheidsbelofte? Onze producten kunnen 10 jaar lang gerepareerd worden
lamp.svg

Onze reparatiecentra

VIND DE DICHTSTBIJZIJNDE

*Van Rowenta 

big-truck.svg
Levering binnen 2 werkdagen

Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis

telephone.svg
Hulp nodig?

Neem contact met ons op 

via het contactformulier

r-rowenta.svg
Enjoy technology
screwdriver2.svg
15 jaar reparatieservice

Rowenta zorgt dat je product 15 jaar lang in heel Europa kan worden gerepareerd

Onze servicebelofte

Er is geen resultaat voor jouw zoekopdracht: 

  • Controleer de spelling, probeer synoniemen
  • Beperk de zoekopdracht tot een of twee woorden
  • Gebruik minder specifieke woorden, een meer algemene term kan meer resultaten opleveren
Onze producten
X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger

Simpelweg de beste schoonmaakervaring*

€ 399,99
Air Force Intense 2-in-1 HQ7152 ventilatorkachel

De krachtigste ventilator én kachel*

€ 299,99