Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je aankoop? Bespaar tijd door het vinden van een antwoord in een paar klikken.
Tips en advies
Hoe krijg ik meer informatie over een product?
Hoe controleer ik of een onderdeel of accessoire compatibel is met mijn product?
Kan ik mijn bestelling wijzigen, een item annuleren of mijn bestelling annuleren?
Hoe recycle ik mijn oude product?
Hoe lang wordt mijn bestelgeschiedenis bewaard?
Bestelproces
Hoe bestel ik een onderdeel of accessoire?
Hoe bestel ik kookapparatuur of een apparaat?
Hoe kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Mijn bestelling is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?
Is mijn product op voorraad?
Is mijn onderdeel/accessoire op voorraad?
Ik kan niet meer dan 5 exemplaren van hetzelfde item bestellen.
Moet ik een account maken om een bestelling te plaatsen?
Ik heb geen e-mailadres. Hoe plaats ik een bestelling?
Waarom is mijn bestelstatus ‘In behandeling’ terwijl ik er al voor heb betaald?
Hoe kan ik herkennen of een bericht echt van Rowenta afkomstig is?
Hoe kan ik herkennen of een bericht echt van Rowenta afkomstig is?
Ik heb een bericht ontvangen over mijn bestelling dat niet lijkt te kloppen. Wat moet ik doen?
Ik heb een bericht ontvangen over mijn bestelling dat niet lijkt te kloppen. Wat moet ik doen?
Bestellen als gast
Hoe kan ik een bestelling plaatsen als gast, zonder een account te maken?
Als ik al klant ben, kan ik dan een bestelling als gast plaatsen?
Kan ik mijn bestelling volgen als ik afreken als gast zonder een account te maken?
Kan ik een promotiecode of voucher gebruiken als gast zonder een account te maken?
Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren als gast, zonder een account te maken?
Zijn er items die ik niet kan bestellen als gast zonder een account te maken?
Zijn er extra kosten als ik als gast bestel zonder een account te maken?
Betaling
Hoe betaal ik mijn bestelling op de website?
Hoe veilig zijn betalingen met een creditcard?
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg wanneer ik een kortingscode opgeef?
Mijn betaling is mislukt.
Waar kan ik mijn factuur bekijken en downloaden?
Kan ik in termijnen betalen?
Wordt een betaling meer dan één keer in rekening gebracht als ik de betaalpagina per ongeluk vernieuw?
Ik ben benaderd door iemand die claimt van Rowenta te zijn en vraagt om betalingsinformatie. Is dit legitiem?
Ik ben benaderd door iemand die claimt van Rowenta te zijn en vraagt om betalingsinformatie. Is dit legitiem?
Betaal in 3 termijnen met Klarna
Voorwaarden
Betalingskosten in termijnen
Betalingskosten in termijnen
Waarom verschijnt mijn termijnbestelling niet in mijn account?
Waarom verschijnt mijn termijnbestelling niet in mijn account?
Als ik besluit om in meerdere termijnen te betalen, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Als ik besluit om in meerdere termijnen te betalen, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die in meerdere termijnen is betaald?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die in meerdere termijnen is betaald?
Ik heb in meerdere termijnen betaald, maar op mijn factuur staat het totaalbedrag van de bestelling vermeld, is dit normaal?
Ik heb in meerdere termijnen betaald, maar op mijn factuur staat het totaalbedrag van de bestelling vermeld, is dit normaal?
Ik heb gekozen voor betalen in termijnen en ik heb een vraag over de maandelijkse betalingen.
Ik heb gekozen voor betalen in termijnen en ik heb een vraag over de maandelijkse betalingen.
Betaal over 30 dagen met Klarna
Voorwaarden
Voorwaarden
Betalingskosten met Betaal over 30 dagen met Klarna
Betalingskosten met Betaal over 30 dagen met Klarna
Waarom verschijnt mijn bestelling niet in mijn account?
Waarom verschijnt mijn bestelling niet in mijn account?
Als ik besluit om te kiezen voor Betaal over 30 dagen met Klarna, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Als ik besluit om te kiezen voor Betaal over 30 dagen met Klarna, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die met Betaal over 30 dagen met Klarna wordt gedaan?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die met Betaal over 30 dagen met Klarna wordt gedaan?
Ik heb gekozen voor Betaal over 30 dagen met Klarna en ik heb een vraag over de betaling.
Ik heb gekozen voor Betaal over 30 dagen met Klarna en ik heb een vraag over de betaling.