Factuur

De factuur is tegelijk met de verzending van je pakket naar jouw e-mailadres verzonden.
Je kunt deze in je inbox terugvinden, bijvoorbeeld door op ordernummer te zoeken.
Als je hulp nodig hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier: Contact opnemen.
X-Plorer Serie 40 RR7267 Robotstofzuiger
0 Beschikbare pakketten
X-Plorer Serie 40 RR7267 Robotstofzuiger
Ref: : RR7267WH
Win de strijd tegen dierenharen in huis

X-Plorer Serie 40 RR7267 Robotstofzuiger

Ref: : RR7267WH

Win de strijd tegen dierenharen in huis

  • Efficiënte Animal Turbo Brush: de robotstofzuiger heeft een unieke borstel, bestaande uit een combinatie van twee materialen, die ideaal is voor huisdiereigenaren
  • Aqua Force-systeem: deze robotstofzuiger dweilt de vloer tijdens het stofzuigen, om zo zelfs de fijnste stofdeeltjes te verwijderen
  • Magneetstrip: specifieke zones bepalen waar de robotstofzuiger niet mag komen, zodat hij nooit naar ongewenste delen van je woonruimte gaat
  • Gebruiksvriendelijk: dankzij de speciale app en de mogelijkheid tot connectie met spraakbesturingssystemen is deze robotstofzuiger van afstand te bedienen
  • Automatisch navigatiesysteem Smart Exploration 2.0: combinatie van infraroodsensoren voor perfecte navigatie
  • 3 reinigingsmodi: Auto, Langs de wanden, Auto Express
  • Dual Force-borstels: twee borstels aan weerszijden van de robotstofzuiger zorgen voor een optimaal bereik, zelfs in de hoeken • Product 10 jaar lang repareerbaar  • Premium design
  • Bekijk bekijken
€ 5,50 verzendkosten, gratis levering voor bestellingen boven de € 30. Leveringstijd 3 tot 5 werkdagen.
Op voorraad
  • € 349,99
Verzonden door Rowenta Shop.
Visa-MasterCard-AmericanExpress-PayPal.png
X-Plorer Serie 40 RR7267 Robotstofzuiger
€ 349,99

Rowenta X-Plorer Serie 40 robotstofzuiger: Win de strijd tegen dierenharen in huis

Verwijder dierenharen en maak je huis schoon zonder zelf ook maar iets te hoeven doen, met de Rowenta X-Plorer Serie 40 robotstofzuiger. Sla twee vliegen in één klap met het Aqua Force-systeem, dat je vloer dweilt tijdens het stofzuigen, voor zichtbaar perfecte resultaten! De effectieve Animal Turbo Brush is speciaal ontworpen met de behoeften van eigenaren van huisdieren in het achterhoofd: dierenharen en grote stofdeeltjes worden met gemak opgezogen. Dankzij het ontwerp is de stofzuiger eenvoudig te reinigen en te onderhouden. Zelfs opgerolde haren kunnen gemakkelijk van de borstel worden verwijderd. De magneetstrip laat je specifieke zones bepalen waarbinnen je robotstofzuiger moet blijven, zodat hij nooit naar ongewenste delen van je woonruimte gaat. Het navigatiesysteem Smart Exploration 2.0 garandeert dat de delen van je huis die wél door de stofzuiger gereinigd moeten worden, ook echt op nauwkeurige wijze worden aangepakt. Bovendien is deze robotstofzuiger zeer gebruiksvriendelijk — ervaar minder stress bij huishoudelijke taken! Maak verbinding met de app en bedien hem op afstand, waar je ook bent. Deze robotstofzuiger is zelfs compatibel met verschillende spraakbesturingssystemen.

Technische specificaties / vergelijking

Schoonmaak prestaties
Technologie
Technologie Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel
Type borstel
Type borstel Rubber N.v.t. Haar N.v.t.
Zijborstel
Zijborstel 2 2 2 2
Motorisering
Motorisering Universele motor Borstelloze motor Borstelloze motor Borstelloze motor
Energieniveaus
Energieniveaus 1 3 3 4
Efficiëntie
Efficiëntie 2-3 N.v.t. 2-3 N.v.t.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak Automatische en moeiteloze reiniging Automatische en moeiteloze reiniging Automatische en moeiteloze reiniging Automatische en moeiteloze reiniging
Navigatie
Cartografie
Cartografie N.v.t.
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor obstakels
Geschikt voor obstakels Sensoren voorzijde Sensoren voorzijde Sensoren voorzijde Lasercamera
Geschikt voor trappen
Geschikt voor trappen Ja: 3 valsensoren Ja: 3 valsensoren Ja: 3 valsensoren Ja: 3 valsensoren
Virtuele wanden
Virtuele wanden Yes: 1 magnetic strap N.v.t. Nee Ja: via applicatie
Type of navigation
Type of navigation Standard (random) Methodic (gyroscope) Methodic (gyroscope) Smart (camera and laser)
Home mapping
Home mapping N.v.t.
Connectiviteit
Scheduling
Scheduling
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)
Batterijtype
Batterijtype Lithium-ion Lithium-ion Lithium-ion Lithium-ion
Batterij snel opladen
Batterij snel opladen N.v.t.
Allergy care
Allergy care
Animal care
Animal care
Accu duur
Type opladen
Type opladen Laadstation Oplaadstation Laadstation Oplaadstation
Zelfladend
Zelfladend
Opladen en gebruiken
Opladen en gebruiken
Uitrusting
Bedieningssysteem
Bedieningssysteem Ja: applicatie Ja: applicatie Ja: applicatie Ja: applicatie
Sprekende robot
Sprekende robot No N.v.t. No No
Ontwerp
Type stekker
Type stekker EUR N.v.t. EUR EUR
€ 349,99 Op voorraad
€ 349,99 Op voorraad
€ 399,99 Op voorraad
€ 459,99 Op voorraad
Bekijk bekijken

Accessoires & reserve-onderdelen

Virtuele muur: magneetband 2M ZR690001

Bakent de stofzuigzone af

Product is niet beschikbaar

Filters en borstels ZR720002

Om de 6 maanden te veranderen

Product is niet beschikbaar

Filter x2 en borsteltjes x2 ZR720001

Onderdelen elke 6 maanden vervangen

Product is niet beschikbaar

Microvezeldoekjes x2 ZR690202

Elke 6 maanden vervangen

Op voorraad

Houder voor doekje + 4 microvezeldoekjes ZR690002

Elke 6 maanden vervangen

Op voorraad

Borstel voor dierenhaar en kleine borstel ZR720003

Geschikt voor alle soorten haar

Op voorraad

Centrale borstel en reinigingsset ZR720004

Maak de borstel regelmatig schoon

Op voorraad

Klep RS-2230001902

Geeft toegang tot de borstel

Op voorraad

Witte bak RS-2230001914

Voor het opvangen van stof

Op voorraad

Laadstation, wit RS-2230001915

Console voor het opladen van de robotstofzuiger

Op voorraad

Borsteltje RS-2230001065

Handig

Op voorraad

Voeding 19 V RS-RT900867

Moet in het stopcontact blijven zitten

Op voorraad

Lithium-ion-batterij 14 V RS-RT900866

Uitneembaar om gemakkelijk op te laden

Product is niet beschikbaar

Centraal roterende borstel RS-2230000988

Centrale borstel: zuigt vloeren perfect schoon

Op voorraad

Documentatie

Vind en download hier de documenten die je nodig hebt om jouw Rowenta-product te gebruiken

Veelgestelde vragen

Vind hier alle veelgestelde vragen en antwoorden:

De robot-app is exclusief voor smartphones.
Onze producten zijn compatibel met alle operators en de meeste boxen op de markt.
Je kunt jouw product aansluiten op elk WEP-, WPA- en WPA2-type Wi-Fi op de 2,4 GHz-frequentieband.

Waarschuwing:
Jouw product kan geen verbinding maken met 5 GHz Wi-Fi.
Wi-Fi met een wachtwoord dat speciale tekens bevat, werkt niet zo goed als open Wi-Fi (geen wachtwoord vereist).
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
In "Instellingen" aan de rechterkant van jouw startscherm, moet je de "Wi-Fi-instellingen" kiezen en "Wi-Fi activeren".
Selecteer vervolgens je Wi-Fi-netwerk en voer je wachtwoord in.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Hier is de lijst met de meest voorkomende problemen en oplossingen op volgorde van frequentie.

  1. Het koppelen is gelukt, maar het apparaat is niet verbonden: als je in de app ziet dat je apparaat niet is verbonden, sluit en open je de app opnieuw.

    Als je het apparaat na deze actie nog steeds niet ziet,
    - Explorer Serie 40 producten: haal de robot uit zijn dockingstation en druk 3 seconden op de knop. Als je nog een koppeling met een andere telefoon wilt maken, moet je mogelijk meerdere keren op de knop drukken om deze oranje te laten knipperen.
    - Explorer Serie 60 producten: herstart de robot door de schakelaar naast de stofbak te gebruiken.
    - Explorer Serie 80 producten: herstart de robot door de schakelaar onder de robot te gebruiken.

  2. Wi-Fi verbinding: controleer het Wi-Fi-wachtwoord en typ zorgvuldig.

  3. Houd je smartphone dicht bij het apparaat en de modem tot het einde van het koppelingsproces.

  4. Access Point Android: Zorg ervoor dat je de verbinding met het apparaat behoudt als je een bevestigingsbericht ziet. Dit bericht kan twee keer verschijnen tijdens het koppelingsproces.

  5. Access Point iOS: Start na verschillende pogingen jouw smartphone opnieuw op.

  6. Access Point iOS: tijdens de verbinding met het apparaat zal een pop-up verschijnen om je te vragen verbinding te maken met het "SEB_ACCESS_POINT" netwerk. Druk op "Aansluiten".

  7. Access Point: toen je het toegangspunt activeerde,
    - Explorer Serie 40 producten: knippert de LED oranje + dubbele piep?
    - Explorer Serie 60 producten: knippert het Wi-Fi-lampje snel + pieptoon?
    - Explorer Serie 80 producten: knippert het Wi-Fi-lichtje?

    Zo niet, probeer het dan opnieuw.

  8. Access Point Android: verwijder na verschillende pogingen het netwerk "SEB_AccessPoint" van je smartphone-instelling, als u die ziet.

  9. Access Point Android: sommige smartphones hebben een optie in de Wi-Fi-instellingen om de verbinding met een Wi-Fi die geen internetverbinding heeft te vermijden.

    Deactiveer deze optie voor het koppelen, zodat de smartphone de verbinding met het apparaat mogelijk maakt. Deze optie is geïdentificeerd in Xiaomi-smartphones zoals Pocophone F1 en Redmi note 8.

  10. Internetverbinding: zorg ervoor dat het apparaat dat je gaat koppelen geen proxy nodig heeft.

  11. Android: je moet de geolocatie toestaan.

  12. Internetverbinding: controleer of je een 2,4 GHz-netwerk selecteert in je Wi-Fi-instelling, niet 5 GHz om je apparaat te verbinden.

  13. Verbinding met de cloud: controleer of de automatische herverbinding met je Wi-Fi-thuisnetwerk correct is.

  14. Verbinding met de cloud: activeer de mobiele data van je smartphone.

  15. Start na verschillende pogingen: de Wi-Fi modem.

  16. Start na verschillende pogingen: trek de stekker uit het stopcontact, wacht 20 seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.
    Als het probleem nog steeds aanwezig is, reset dan het apparaat (harde reset).
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
De robotstofzuiger Serie 40 heeft 3 navigatiemodi:
• "Willekeurig"
• "Willekeurig kamer" (schoonmaaksessie van 30 minuten, waarna de robot terugkeert naar het dockingstation)
• "Muren" (modus om grondig langs de muren en in de hoeken te reinigen)
Druk op de aan/uit-knop op de robot om de schoonmaaksessie te onderbreken.
Druk op de aan/uit-knop op de robot om de schoonmaaksessie te hervatten.
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je tweemaal op de knop van de robot.
Zodra het AAN/UIT-lampje van de robot stopt met knipperen, is de batterij volledig opgeladen.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, kun je deze uit het dockingstation op een koele en droge plaats bewaren. Zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld en dat de batterij volledig is opgeladen. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Meet de no-cross lijn die je als begrenzing wilt opzetten en knip de benodigde lengte van de strip af. Als je een object moet omsluiten, kun je meerdere stukken van de strip afsnijden. Leg de strip plat op de vloer.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog altijd niet werkt, probeer dan niet het apparaat zelf open te maken of te repareren, maar breng het naar een erkend reparatiecentrum.
Controleer de volgende elementen:
• Het oplaadstation moet niet op een tapijt staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en aan de voorzijde van het oplaadstation moeten overeenkomen met de instructies in de gebruikshandleiding. Is dit niet het geval, verplaats dan het oplaadstation of de voorwerpen die in de weg staan.
• Is de ronde stekker correct aangesloten op het oplaadstation? Is dit niet het geval, steek dan de ronde stekker van de oplader in het oplaadstation?
• Is de oplaadkabel aangesloten op de voeding? Als dit niet het geval is, sluit dan de oplader aan op de voeding.
• Staat er een voorwerp in de buurt van het oplaadstation? Als dit het geval is, verwijder dan eventuele voorwerpen rond het laadstation.
• Staat er een voorwerp in de buurt van het oplaadstation? Als dit het geval is, verwijder dan eventuele voorwerpen rond het laadstation.
• Is het laadstation gedeactiveerd (led "power" rood)? Activeer dan het laadstation door deze op de voeding aan te sluiten.
• Als de virtuele barrière aanwezig is, is deze dan op een afstand van het laadstation geplaatst (meer dan 3 meter)? Dit komt omdat als de virtuele barrière er vlakbij is geïnstalleerd, het signaal van de virtuele barrière het laadstation blokkeert en de robot daar niet naar kan terugkeren.

Als de robot na controle van deze elementen het basisstation nog steeds niet kan vinden, laat het dan nakijken door een erkend stofzuigreparatiebedrijf.
Controleer eerst of de robot is verbonden met jouw Wi-Fi-netwerk door de robot uit zijn basis te halen en driemaal op de hoofdknop te drukken. De robot moet dan groen of rood knipperen.

Als de robot rood knippert, is het niet meer verbonden met jouw internetbox. Controleer de internetverbinding van jouw box. Als de verbinding tot stand is gebracht, start je jouw robot opnieuw op door 3 seconden op de knop te drukken om het uit te schakelen, en vervolgens 3 seconden om het in te schakelen. Wacht vervolgens twee minuten totdat het product verbinding heeft gemaakt.
Als de robot na twee minuten nog steeds niet is aangesloten, kun je het hele configuratieproces opnieuw uitvoeren door:
• De robot resetten: schakel de robot uit door de hoofdknop drie seconden ingedrukt te houden. Druk vervolgens op de hoofdknop totdat je een dubbele pieptoon hoort.
• Verwijder het product uit de applicatie om opnieuw te koppelen: ga naar de instellingen en druk op "Product verwijderen" in je robotgegevens.

Als de robot groen knippert, is de robot nu verbonden.
Ten eerste moet de robot worden uitgeschakeld door 3 seconden op de hoofdknop van de robot te drukken terwijl deze aan is.
De robot kan vervolgens worden gereset door gedurende 20 seconden op de hoofdknop te drukken terwijl de robot uitstaat. Een dubbele pieptoon is te horen als de procedure succesvol is.
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
Met de virtuele muur kun je de zones afbakenen die de robot moet schoonmaken.
Het duurt 6 uur om een lege batterij op te laden.
De robot kan tot 150 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
De robot-app is exclusief voor smartphones.
Onze producten zijn compatibel met alle operators en de meeste boxen op de markt.
Je kunt jouw product aansluiten op elk WEP-, WPA- en WPA2-type Wi-Fi op de 2,4 GHz-frequentieband.

Waarschuwing:
Jouw product kan geen verbinding maken met 5 GHz Wi-Fi.
Wi-Fi met een wachtwoord dat speciale tekens bevat, werkt niet zo goed als open Wi-Fi (geen wachtwoord vereist).
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
In "Instellingen" aan de rechterkant van jouw startscherm, moet je de "Wi-Fi-instellingen" kiezen en "Wi-Fi activeren".
Selecteer vervolgens je Wi-Fi-netwerk en voer je wachtwoord in.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Hier is de lijst met de meest voorkomende problemen en oplossingen op volgorde van frequentie.

  1. Het koppelen is gelukt, maar het apparaat is niet verbonden: als je in de app ziet dat je apparaat niet is verbonden, sluit en open je de app opnieuw.

    Als je het apparaat na deze actie nog steeds niet ziet,
    - Explorer Serie 40 producten: haal de robot uit zijn dockingstation en druk 3 seconden op de knop. Als je nog een koppeling met een andere telefoon wilt maken, moet je mogelijk meerdere keren op de knop drukken om deze oranje te laten knipperen.
    - Explorer Serie 60 producten: herstart de robot door de schakelaar naast de stofbak te gebruiken.
    - Explorer Serie 80 producten: herstart de robot door de schakelaar onder de robot te gebruiken.

  2. Wi-Fi verbinding: controleer het Wi-Fi-wachtwoord en typ zorgvuldig.

  3. Houd je smartphone dicht bij het apparaat en de modem tot het einde van het koppelingsproces.

  4. Access Point Android: Zorg ervoor dat je de verbinding met het apparaat behoudt als je een bevestigingsbericht ziet. Dit bericht kan twee keer verschijnen tijdens het koppelingsproces.

  5. Access Point iOS: Start na verschillende pogingen jouw smartphone opnieuw op.

  6. Access Point iOS: tijdens de verbinding met het apparaat zal een pop-up verschijnen om je te vragen verbinding te maken met het "SEB_ACCESS_POINT" netwerk. Druk op "Aansluiten".

  7. Access Point: toen je het toegangspunt activeerde,
    - Explorer Serie 40 producten: knippert de LED oranje + dubbele piep?
    - Explorer Serie 60 producten: knippert het Wi-Fi-lampje snel + pieptoon?
    - Explorer Serie 80 producten: knippert het Wi-Fi-lichtje?

    Zo niet, probeer het dan opnieuw.

  8. Access Point Android: verwijder na verschillende pogingen het netwerk "SEB_AccessPoint" van je smartphone-instelling, als u die ziet.

  9. Access Point Android: sommige smartphones hebben een optie in de Wi-Fi-instellingen om de verbinding met een Wi-Fi die geen internetverbinding heeft te vermijden.

    Deactiveer deze optie voor het koppelen, zodat de smartphone de verbinding met het apparaat mogelijk maakt. Deze optie is geïdentificeerd in Xiaomi-smartphones zoals Pocophone F1 en Redmi note 8.

  10. Internetverbinding: zorg ervoor dat het apparaat dat je gaat koppelen geen proxy nodig heeft.

  11. Android: je moet de geolocatie toestaan.

  12. Internetverbinding: controleer of je een 2,4 GHz-netwerk selecteert in je Wi-Fi-instelling, niet 5 GHz om je apparaat te verbinden.

  13. Verbinding met de cloud: controleer of de automatische herverbinding met je Wi-Fi-thuisnetwerk correct is.

  14. Verbinding met de cloud: activeer de mobiele data van je smartphone.

  15. Start na verschillende pogingen: de Wi-Fi modem.

  16. Start na verschillende pogingen: trek de stekker uit het stopcontact, wacht 20 seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.
    Als het probleem nog steeds aanwezig is, reset dan het apparaat (harde reset).
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
De robotstofzuiger Serie 40 heeft 3 navigatiemodi:
• "Willekeurig"
• "Willekeurig kamer" (schoonmaaksessie van 30 minuten, waarna de robot terugkeert naar het dockingstation)
• "Muren" (modus om grondig langs de muren en in de hoeken te reinigen)
Druk op de aan/uit-knop op de robot om de schoonmaaksessie te onderbreken.
Druk op de aan/uit-knop op de robot om de schoonmaaksessie te hervatten.
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je tweemaal op de knop van de robot.
Zodra het AAN/UIT-lampje van de robot stopt met knipperen, is de batterij volledig opgeladen.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, kun je deze uit het dockingstation op een koele en droge plaats bewaren. Zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld en dat de batterij volledig is opgeladen. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Meet de no-cross lijn die je als begrenzing wilt opzetten en knip de benodigde lengte van de strip af. Als je een object moet omsluiten, kun je meerdere stukken van de strip afsnijden. Leg de strip plat op de vloer.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog altijd niet werkt, probeer dan niet het apparaat zelf open te maken of te repareren, maar breng het naar een erkend reparatiecentrum.
Controleer de volgende elementen:
• Het oplaadstation moet niet op een tapijt staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en aan de voorzijde van het oplaadstation moeten overeenkomen met de instructies in de gebruikshandleiding. Is dit niet het geval, verplaats dan het oplaadstation of de voorwerpen die in de weg staan.
• Is de ronde stekker correct aangesloten op het oplaadstation? Is dit niet het geval, steek dan de ronde stekker van de oplader in het oplaadstation?
• Is de oplaadkabel aangesloten op de voeding? Als dit niet het geval is, sluit dan de oplader aan op de voeding.
• Staat er een voorwerp in de buurt van het oplaadstation? Als dit het geval is, verwijder dan eventuele voorwerpen rond het laadstation.
• Staat er een voorwerp in de buurt van het oplaadstation? Als dit het geval is, verwijder dan eventuele voorwerpen rond het laadstation.
• Is het laadstation gedeactiveerd (led "power" rood)? Activeer dan het laadstation door deze op de voeding aan te sluiten.
• Als de virtuele barrière aanwezig is, is deze dan op een afstand van het laadstation geplaatst (meer dan 3 meter)? Dit komt omdat als de virtuele barrière er vlakbij is geïnstalleerd, het signaal van de virtuele barrière het laadstation blokkeert en de robot daar niet naar kan terugkeren.

Als de robot na controle van deze elementen het basisstation nog steeds niet kan vinden, laat het dan nakijken door een erkend stofzuigreparatiebedrijf.
Controleer eerst of de robot is verbonden met jouw Wi-Fi-netwerk door de robot uit zijn basis te halen en driemaal op de hoofdknop te drukken. De robot moet dan groen of rood knipperen.

Als de robot rood knippert, is het niet meer verbonden met jouw internetbox. Controleer de internetverbinding van jouw box. Als de verbinding tot stand is gebracht, start je jouw robot opnieuw op door 3 seconden op de knop te drukken om het uit te schakelen, en vervolgens 3 seconden om het in te schakelen. Wacht vervolgens twee minuten totdat het product verbinding heeft gemaakt.
Als de robot na twee minuten nog steeds niet is aangesloten, kun je het hele configuratieproces opnieuw uitvoeren door:
• De robot resetten: schakel de robot uit door de hoofdknop drie seconden ingedrukt te houden. Druk vervolgens op de hoofdknop totdat je een dubbele pieptoon hoort.
• Verwijder het product uit de applicatie om opnieuw te koppelen: ga naar de instellingen en druk op "Product verwijderen" in je robotgegevens.

Als de robot groen knippert, is de robot nu verbonden.
Ten eerste moet de robot worden uitgeschakeld door 3 seconden op de hoofdknop van de robot te drukken terwijl deze aan is.
De robot kan vervolgens worden gereset door gedurende 20 seconden op de hoofdknop te drukken terwijl de robot uitstaat. Een dubbele pieptoon is te horen als de procedure succesvol is.
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
Met de virtuele muur kun je de zones afbakenen die de robot moet schoonmaken.
Het duurt 6 uur om een lege batterij op te laden.
De robot kan tot 150 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.

Betrokkenheid

onze duurzaamheidsbelofte? Onze producten kunnen 10 jaar lang gerepareerd worden
lamp.svg

Onze reparatiecentra

VIND DE DICHTSTBIJZIJNDE
big-truck.svg
Levering binnen 3-5 werkdagen
telephone.svg
Hulp nodig
0318 - 58 24 24

Maandag t/m vrijdag van 8.30-17.00 u

Lokaal tarief

r-rowenta.svg
Enjoy technology
screwdriver2.svg
10 jaar reparatieservice

Rowenta zorgt dat je product 10 jaar lang in heel Europa kan worden gerepareerd

Onze servicebelofte

Er is geen resultaat voor jouw zoekopdracht: 

  • Controleer de spelling, probeer synoniemen
  • Beperk de zoekopdracht tot een of twee woorden
  • Gebruik minder specifieke woorden, een meer algemene term kan meer resultaten opleveren
Onze producten