Factuur

De factuur is tegelijk met de verzending van je pakket naar jouw e-mailadres verzonden.
Je kunt deze in je inbox terugvinden, bijvoorbeeld door op ordernummer te zoeken.
Als je hulp nodig hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier: Contact opnemen.
X-Plorer Serie 130 AI RR9075 Robotstofzuiger
0 Beschikbare pakketten
Nieuw
X-Plorer Serie 130 AI RR9075 Robotstofzuiger
Ref: : RR9075WH
De dunste laser robot ooit*
Nieuw

X-Plorer Serie 130 AI RR9075 Robotstofzuiger

Ref: : RR9075WH

De dunste laser robot ooit*

  • Ultradun ontwerp met Rowenta-technologie voor methodische reiniging die elke plek bereikt
  • Gratis app voor op maat gemaakte functies zoals permanent mapping, specifieke/no-go zones, intensieve schoonmaak en meer
  • Artificial intelligence zorgt ervoor dat de robot leert terwijl hij schoonmaakt, compatibel met spraakbesturingssystemen
  • 4-in-1 reinigingsactie: vegen, borstelen, stofzuigen en dweilen
  • Uitgerust met 3 specifieke dweilen, een Animal Turbo-borstel en een hoogwaardig filter om je huis schoon te houden van huisdierharen
  • Duurzame batterij met een gebruiksduur van 120 minuten - genoeg om tot 120 vierkante meter schoon te maken
  • Geluidsniveau van slechts 60 dB(A) in stille modus – komt hierdoor niet boven een alledaags gesprek uit
  • Een ergonomische handvat voor het moeiteloos legen van de stofzuiger, een gemakkelijk te reinigen borstel en een verwijderbare dweil
  • Lees meer
€ 5,50 verzendkosten, gratis verzending vanaf €30. Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis.
Op voorraad
  • € 599,99
Verzonden door Rowenta Shop.
Visa-MasterCard-AmericanExpress-PayPal.png
X-Plorer Serie 130 AI RR9075 Robotstofzuiger
€ 599,99

2 jaar

Internationale garantie

Meer lezen

Schoonmaken zonder moeite met de dunste laserrobotstofzuiger ooit*

De Rowenta X-Plorer Serie 130 AI Robotstofzuiger biedt een optimale schoonmaak dankzij een ultradun design die wordt aangedreven door de allernieuwste technologie. Deze robotstofzuiger die elke plek bereikt, zorgt voor een ultramoderne schoonmaaksessie: lasernavigatie, het permanent in kaart brengen van kamers, artificial intelligence voor een op maat gemaakte reinigingservaring als geen ander, en nog veel meer. Dit alles gecombineerd met 4-in-1 reiniging, 3 dweilen om uit te kiezen en een hoogwaardig filter voor een schoon huis, vrij van allergenen en huisdierenharen.
X-Plorer Serie 130 AI RR9075 Robotstofzuiger
What's in the box

What's in the box

geleverde product en accessoires:
  • Robotstofzuiger
  • Oplaadstation
  • Waterreservoir
  • Standaard dweil
  • Animal scrub dweil
  • Allergie dweil
  • Schoonmaak accessoire

Technische specificaties / vergelijking

Schoonmaak prestaties
Technologie
Technologie Roterende centrale borstel
Type borstel
Type borstel Huisdieren turboborstel
Zijborstel
Zijborstel 2
Motorisering
Motorisering Borstelloze motor
Energieniveaus
Energieniveaus 4
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak Automatische en moeiteloze reiniging
Efficiëntie stofzuigen
Efficiëntie stofzuigen Geweldig (2000 Pa - 4000 Pa)
Dweilen
Dweilen Standaard
Navigatie
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor obstakels
Geschikt voor obstakels Goed (Lage obstakeldetectie >8cm)
Virtuele wanden
Virtuele wanden Ja: via applicatie
Ruimtedekking (navigatietechnologie)
Ruimtedekking (navigatietechnologie) Smart (camera and laser)
Plattegrond maken in de app
Plattegrond maken in de app Kamerbeheer en schoonmaakrapport
Mogelijkheid om onder lage meubels te gaan
Mogelijkheid om onder lage meubels te gaan Beste in zijn klasse
Connectiviteit
Planning
Planning
Wifi-connectiviteit (app Rowenta-robots en vocale assistenten)
Wifi-connectiviteit (app Rowenta-robots en vocale assistenten)
Schema
Selectie van te reinigen ruimtes
Selectie van te reinigen ruimtes Ja (gepersonaliseerd)
Autonomie
Batterijtype
Batterijtype Lithium-ion
Oplaadtijd
Oplaadtijd 3 uur
Autonomie
Autonomie 120 min
Accu duur
Gebruiksduur (min. stand)
Gebruiksduur (min. stand) 120 min
Type opladen
Type opladen Oplaadstation
Zelfladend
Zelfladend
Opladen en gebruiken
Opladen en gebruiken
Uitrusting
Inhoud van de stofbak
Inhoud van de stofbak 500ml
Filtering
Filtering Hoge prestatie filter
Andere
Andere Tegelijkertijd stofzuigen en dweilen
Inhoud watertank
Inhoud watertank 0.1L
ergonomie
Geluidsniveau
Geluidsniveau 60dB(A)
Dimensies / gewicht
Afmetingen (LxBxH)
Afmetingen (LxBxH) 34.2x34.2x8cm
Ontwerp
Kleur
Kleur Zwart
Extra meegeleverde accessoires
Extra meegeleverde accessoires 3 dweilen meegeleverd: 1 standard dweil + 1 ruwe dweil + 1 fluffy dweil
Geschikt als
Allergie model
Allergie model
Huisdier model
Huisdier model
€ 599,99 Op voorraad
Lees meer

Accessoires & reserve-onderdelen

Laadstation SS-2230002935

Om de accu van uw apparaat op te laden

Product is niet beschikbaar

Bak, zwart SS-2230003208

Gemakkelijk te verwijderen

Product is niet beschikbaar

Zwart borsteltje SS-2230003203

Overal handig

Product is niet beschikbaar

Reservoir en dweilhouder, blauw SS-2230003243

Stofzuigen en schoonmaken in één beweging

Product is niet beschikbaar

Transformator 19 V RS-2230002092

Nodig voor het opladen van de robotstofzuiger

Op voorraad

Documentatie

Vind en download hier de documenten die je nodig hebt om jouw Rowenta-product te gebruiken

Veelgestelde vragen

Vind hier alle veelgestelde vragen en antwoorden:

De robot-app is exclusief voor smartphones.
Als jouw netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, moet je het apparaat dichter bij de internetbox plaatsen.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met jouw apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Raadpleeg de compatibiliteitslijst.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Als er na meerdere pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk 5 seconden op de knoppen "Home" en "Start/Pause" van het apparaat en controleer of het wifi-lampje snel knippert.
Als die niet het geval is, zet het apparaat dan uit en weer aan met de schakelaar onder de stofbak.


Als de fout blijft bestaan, kan deze worden veroorzaakt door onjuist gebruik van de telefoon:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces maakt de app automatisch verbinding met de robot. Het is belangrijk om de verbinding met dit nieuwe netwerk te behouden.
Er verschijnen tijdens de verbinding mogelijk verschillende pop-upvensters, afhankelijk van je telefoon:
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je van netwerk wilt veranderen omdat het netwerk waarmee je verbinding hebt, geen internetverbinding heeft, weiger je dit.
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je de verbinding met het netwerk zonder internetverbinding wilt behouden, accepteer je dit.
• Als in het pop-upvenster wordt weergegeven dat het netwerk geen internetverbinding heeft, maar er niet wordt voorgesteld om van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Als je verbinding met het apparaat maakt, verschijnt er een pop-upvenster waarin je wordt gevraagd een verbinding te maken met het netwerk 'SEB_ACCESS_POINT'. Accepteer deze optie door op 'Join' (Verbinding maken) te tikken.
Als dit na meerdere pogingen nog niet lukt, start je de telefoon opnieuw op en probeer je het opnieuw.
Na het intikken van je wachtwoord, verschijnt er een foutmelding over de verbinding met het wifi-netwerk.

1. Controleer het wachtwoord van het wifi-netwerk en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals beschikbaar in hotels.
4. Android-telefoon: Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, kan er een pop-up verschijnen. Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon zijn er enkele problemen die kunnen optreden:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de stofbak.
Na het intikken van je wachtwoord treedt er een fout op in het verbinden met de cloud.

• Wanneer je verbinding maakt met de cloud, is een internetverbinding vereist om de apparaten met succes te koppelen. Hiervoor kun je jouw mobiele gegevens activeren of automatisch opnieuw verbinding maken met je thuisnetwerk.
• Controleer of de datum en tijd op je telefoon correct zijn. Elk verschil zal de verbinding blokkeren.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de stofbak.

Na meerdere mislukte pogingen kun je het apparaat opnieuw instellen:
Druk 20 seconden op de 'Start/Pause'-knop.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Dit is niet verplicht, maar een voorkeursinstelling van de gebruiker.
Controleer of meldingen zijn toegestaan op uw smartphone.
Ga naar de "Instellingen" van je smartphone > "Berichtgeving" en schakel de meldingen voor de app "Rowenta robots" in.
Gebruik bij het bewerken van je kaart de knop "Zones" om twee verschillende soorten zones te maken en te bewerken:
• "No-go-zone" is een beperkt gebied waar de toegang van de robot verboden is.
• "Reinigingszone" is een bepaald gebied waar de robot mag stofzuigen (bijvoorbeeld: speelplek voor de kinderen of onder de bank).

Je kunt zoveel zones op je kaart maken als je wilt.
Klik op de startpagina van de app op de naam van de huidige kaart, veeg vervolgens naar links en klik op "Een kaart toevoegen".

Je kunt ook naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten" > "Een kaart toevoegen" gaan. Je robot begint met het verkennen van de omgeving om de nieuwe kaart te maken. Afhankelijk van de oppervlakte kan het verkennen een paar minuten duren. Wacht tot het einde van de verkenning. Kies vervolgens een naam voor de nieuwe kaart en bevestig deze.
Ga naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten", kies de kaart die je wilt verwijderen, selecteer het prullenbakpictogram in de rechterbovenhoek om de kaart te verwijderen.
Ga naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten", kies een van je kaarten om toegang te krijgen tot de hulpmiddelen voor bewerken.
De "deep-mode" is een app-service voor de modellen S120 AI en S130 AI. Met deze functie kan uw robot een intensieve reiniging uitvoeren door twee keer over een gebied te gaan.
AI-diensten zijn functies die zijn ingesteld om de gebruikerservaring te verbeteren. De robot kan op basis van het gebruik en uw voorkeuren gepersonaliseerde zones voor schoonmaken, planning en verboden gebieden.
De app suggereert dat u schoonmaakt of plant op basis van de laatste 3 weken.
Als u een favoriet in de app wilt maken, gaat u naar de hoofdpagina, schakelt u het bedieningspaneel in, klikt u op "Maak een favoriet" en past u deze naar wens aan.
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
De robotstofzuiger heeft 3 navigatiemodi:
• "Permanent map" (om jouw schoonmaak per kamer te personaliseren)
• "No-go zones" (om te bepalen in welke zone de robot niet mag gaan)
• "Spot" (om een plaatselijk plek schoon te maken)
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je op de oplaadknop van de robot.
Als de robot begint met het schoonmaken vanaf het dockingstation, keert het terug naar het dockingstation.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, laad deze volledig op en haal de batterij uit de robot (zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld wanneer je de batterij eruit haalt). Sla deze in een koele, droge plek. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Er zijn 3 verschillende borstels die specifiek zijn voor het gebruik:
• De grijze borstel is een standaardborstel voor normaal gebruik.
• De blauwe borstel is een dierlijke borstel, de textuur is harder om vlekken van huisdieren beter te verwijderen.
• De groene borstel is een anti-allergische borstel om fijne deeltjes beter te verwijderen.

De grijze en blauwe borstels moeten worden bevochtigd voordat ze op de borstelsteun worden geplaatst, in tegenstelling tot de groene borstel die zonder water moet worden gebruikt.
Als de robot twee keer op dezelfde plaats vastzit, stelt deze een verboden gebied voor van 1 m².
Nee, het waterreservoir en de bevochtigde borstel moeten vlak voor de reiniging worden geplaatst en direct hierna worden verwijderd.
Zet de robotstofzuiger onmiddellijk uit.
Verwijder de stofbak, het filter en de hoofdborstel.
Laat deze volledig drogen voordat u ze opnieuw installeert.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Controleer het volgende:
• Het oplaadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en voor het oplaadstation voldoet aan de instructies in de handleiding.
• De stekker is correct aangesloten op het oplaadstation.
• De oplaadkabel is aangesloten op het stopcontact.
• Er bevinden zich geen obstakels rond het oplaadstation.
• Er bevinden zich geen objecten nabij de contactpunten van het oplaadstation.
• Het oplaadstation is geactiveerd (led-indicator is groen).

Als de robotstofzuiger het basisstation nog steeds niet kan vinden nadat deze punten zijn gecontroleerd, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog altijd niet werkt, probeer dan niet het apparaat zelf open te maken of te repareren, maar breng het naar een erkend reparatiecentrum.
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
1. Controleer of de robot correct is verbonden met het draadloze netwerk (het wifi-lampje van de robot brandt).
Als dat niet het geval is, schakel de robot dan uit en dan weer aan met de "AAN/UIT"-schakelaar onder de stofbak terwijl deze zich binnen het bereik van het draadloze netwerk bevindt.

Als het wifi-lampje nog steeds knippert, dan kan dit verschillende redenen hebben:
• De robot is mogelijk uitgeschakeld of heeft niet voldoende batterijlading.
• De robot bevindt zich buiten het bereik van het wifi-netwerk.
• U hebt het wachtwoord voor het wifi-netwerk gewijzigd. De robot is dus niet meer verbonden met het wifi-netwerk. U moet de robot opnieuw opstarten en vervolgens opnieuw verbinden.
Druk gedurende 20 seconden op de knop "Start/Pause" om de robot opnieuw op te starten. Schakel de robot uit met de schakelaar onder de stofbak.
• De interne software van de robot is niet juist bijgewerkt. Volg de stapsgewijze instructies van de app.


2. Het wifi-lampje van de robot brandt, maar de app kan geen verbinding maken.
Uw smartphone heeft geen verbinding met het internet (wifi- of 3G-/4G-netwerk).
Herstart de robot met de schakelaar onder de stofbak.
Ten eerste moet de robot worden uitgeschakeld door 3 seconden op de hoofdknop van de robot te drukken terwijl deze aan is.
De robot kan vervolgens worden gereset door gedurende 20 seconden op de 'Start/Pause'-knop.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de stofbak correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
Het duurt 3 uur om een lege batterij op te laden.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
De robot kan tot 120 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.
De robotstofzuiger heeft 4 vermogensmodi: Quiet, Eco, Standard en Boost.
Je kan verschillende vermogensmodi ook activeren in de mobiele applicatie.
De robot-app is exclusief voor smartphones.
Als jouw netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, moet je het apparaat dichter bij de internetbox plaatsen.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met jouw apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Raadpleeg de compatibiliteitslijst.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Als er na meerdere pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk 5 seconden op de knoppen "Home" en "Start/Pause" van het apparaat en controleer of het wifi-lampje snel knippert.
Als die niet het geval is, zet het apparaat dan uit en weer aan met de schakelaar onder de stofbak.


Als de fout blijft bestaan, kan deze worden veroorzaakt door onjuist gebruik van de telefoon:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces maakt de app automatisch verbinding met de robot. Het is belangrijk om de verbinding met dit nieuwe netwerk te behouden.
Er verschijnen tijdens de verbinding mogelijk verschillende pop-upvensters, afhankelijk van je telefoon:
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je van netwerk wilt veranderen omdat het netwerk waarmee je verbinding hebt, geen internetverbinding heeft, weiger je dit.
• Als je in het pop-upvenster wordt gevraagd of je de verbinding met het netwerk zonder internetverbinding wilt behouden, accepteer je dit.
• Als in het pop-upvenster wordt weergegeven dat het netwerk geen internetverbinding heeft, maar er niet wordt voorgesteld om van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Als je verbinding met het apparaat maakt, verschijnt er een pop-upvenster waarin je wordt gevraagd een verbinding te maken met het netwerk 'SEB_ACCESS_POINT'. Accepteer deze optie door op 'Join' (Verbinding maken) te tikken.
Als dit na meerdere pogingen nog niet lukt, start je de telefoon opnieuw op en probeer je het opnieuw.
Na het intikken van je wachtwoord, verschijnt er een foutmelding over de verbinding met het wifi-netwerk.

1. Controleer het wachtwoord van het wifi-netwerk en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals beschikbaar in hotels.
4. Android-telefoon: Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, kan er een pop-up verschijnen. Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon zijn er enkele problemen die kunnen optreden:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de stofbak.
Na het intikken van je wachtwoord treedt er een fout op in het verbinden met de cloud.

• Wanneer je verbinding maakt met de cloud, is een internetverbinding vereist om de apparaten met succes te koppelen. Hiervoor kun je jouw mobiele gegevens activeren of automatisch opnieuw verbinding maken met je thuisnetwerk.
• Controleer of de datum en tijd op je telefoon correct zijn. Elk verschil zal de verbinding blokkeren.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de stofbak.

Na meerdere mislukte pogingen kun je het apparaat opnieuw instellen:
Druk 20 seconden op de 'Start/Pause'-knop.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Dit is niet verplicht, maar een voorkeursinstelling van de gebruiker.
Controleer of meldingen zijn toegestaan op uw smartphone.
Ga naar de "Instellingen" van je smartphone > "Berichtgeving" en schakel de meldingen voor de app "Rowenta robots" in.
Gebruik bij het bewerken van je kaart de knop "Zones" om twee verschillende soorten zones te maken en te bewerken:
• "No-go-zone" is een beperkt gebied waar de toegang van de robot verboden is.
• "Reinigingszone" is een bepaald gebied waar de robot mag stofzuigen (bijvoorbeeld: speelplek voor de kinderen of onder de bank).

Je kunt zoveel zones op je kaart maken als je wilt.
Klik op de startpagina van de app op de naam van de huidige kaart, veeg vervolgens naar links en klik op "Een kaart toevoegen".

Je kunt ook naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten" > "Een kaart toevoegen" gaan. Je robot begint met het verkennen van de omgeving om de nieuwe kaart te maken. Afhankelijk van de oppervlakte kan het verkennen een paar minuten duren. Wacht tot het einde van de verkenning. Kies vervolgens een naam voor de nieuwe kaart en bevestig deze.
Ga naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten", kies de kaart die je wilt verwijderen, selecteer het prullenbakpictogram in de rechterbovenhoek om de kaart te verwijderen.
Ga naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten", kies een van je kaarten om toegang te krijgen tot de hulpmiddelen voor bewerken.
De "deep-mode" is een app-service voor de modellen S120 AI en S130 AI. Met deze functie kan uw robot een intensieve reiniging uitvoeren door twee keer over een gebied te gaan.
AI-diensten zijn functies die zijn ingesteld om de gebruikerservaring te verbeteren. De robot kan op basis van het gebruik en uw voorkeuren gepersonaliseerde zones voor schoonmaken, planning en verboden gebieden.
De app suggereert dat u schoonmaakt of plant op basis van de laatste 3 weken.
Als u een favoriet in de app wilt maken, gaat u naar de hoofdpagina, schakelt u het bedieningspaneel in, klikt u op "Maak een favoriet" en past u deze naar wens aan.
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
De robotstofzuiger heeft 3 navigatiemodi:
• "Permanent map" (om jouw schoonmaak per kamer te personaliseren)
• "No-go zones" (om te bepalen in welke zone de robot niet mag gaan)
• "Spot" (om een plaatselijk plek schoon te maken)
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je op de oplaadknop van de robot.
Als de robot begint met het schoonmaken vanaf het dockingstation, keert het terug naar het dockingstation.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, laad deze volledig op en haal de batterij uit de robot (zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld wanneer je de batterij eruit haalt). Sla deze in een koele, droge plek. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Er zijn 3 verschillende borstels die specifiek zijn voor het gebruik:
• De grijze borstel is een standaardborstel voor normaal gebruik.
• De blauwe borstel is een dierlijke borstel, de textuur is harder om vlekken van huisdieren beter te verwijderen.
• De groene borstel is een anti-allergische borstel om fijne deeltjes beter te verwijderen.

De grijze en blauwe borstels moeten worden bevochtigd voordat ze op de borstelsteun worden geplaatst, in tegenstelling tot de groene borstel die zonder water moet worden gebruikt.
Als de robot twee keer op dezelfde plaats vastzit, stelt deze een verboden gebied voor van 1 m².
Nee, het waterreservoir en de bevochtigde borstel moeten vlak voor de reiniging worden geplaatst en direct hierna worden verwijderd.
Zet de robotstofzuiger onmiddellijk uit.
Verwijder de stofbak, het filter en de hoofdborstel.
Laat deze volledig drogen voordat u ze opnieuw installeert.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Controleer het volgende:
• Het oplaadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en voor het oplaadstation voldoet aan de instructies in de handleiding.
• De stekker is correct aangesloten op het oplaadstation.
• De oplaadkabel is aangesloten op het stopcontact.
• Er bevinden zich geen obstakels rond het oplaadstation.
• Er bevinden zich geen objecten nabij de contactpunten van het oplaadstation.
• Het oplaadstation is geactiveerd (led-indicator is groen).

Als de robotstofzuiger het basisstation nog steeds niet kan vinden nadat deze punten zijn gecontroleerd, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog altijd niet werkt, probeer dan niet het apparaat zelf open te maken of te repareren, maar breng het naar een erkend reparatiecentrum.
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
1. Controleer of de robot correct is verbonden met het draadloze netwerk (het wifi-lampje van de robot brandt).
Als dat niet het geval is, schakel de robot dan uit en dan weer aan met de "AAN/UIT"-schakelaar onder de stofbak terwijl deze zich binnen het bereik van het draadloze netwerk bevindt.

Als het wifi-lampje nog steeds knippert, dan kan dit verschillende redenen hebben:
• De robot is mogelijk uitgeschakeld of heeft niet voldoende batterijlading.
• De robot bevindt zich buiten het bereik van het wifi-netwerk.
• U hebt het wachtwoord voor het wifi-netwerk gewijzigd. De robot is dus niet meer verbonden met het wifi-netwerk. U moet de robot opnieuw opstarten en vervolgens opnieuw verbinden.
Druk gedurende 20 seconden op de knop "Start/Pause" om de robot opnieuw op te starten. Schakel de robot uit met de schakelaar onder de stofbak.
• De interne software van de robot is niet juist bijgewerkt. Volg de stapsgewijze instructies van de app.


2. Het wifi-lampje van de robot brandt, maar de app kan geen verbinding maken.
Uw smartphone heeft geen verbinding met het internet (wifi- of 3G-/4G-netwerk).
Herstart de robot met de schakelaar onder de stofbak.
Ten eerste moet de robot worden uitgeschakeld door 3 seconden op de hoofdknop van de robot te drukken terwijl deze aan is.
De robot kan vervolgens worden gereset door gedurende 20 seconden op de 'Start/Pause'-knop.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de stofbak correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
Het duurt 3 uur om een lege batterij op te laden.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
De robot kan tot 120 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.
De robotstofzuiger heeft 4 vermogensmodi: Quiet, Eco, Standard en Boost.
Je kan verschillende vermogensmodi ook activeren in de mobiele applicatie.

Betrokkenheid

onze duurzaamheidsbelofte? Onze producten kunnen 15 jaar lang gerepareerd worden
lamp.svg

Onze reparatiecentra

VIND DE DICHTSTBIJZIJNDE
*Vergeleken met de TOP 15 best-sellers onder laser robots in Europa (23 landen). Onafhankelijk panel data 2021, in verkoop volume en waarde
big-truck.svg
Levering binnen 2 werkdagen

Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis

telephone.svg
Hulp nodig?

Neem contact met ons op 

via het contactformulier

r-rowenta.svg
Enjoy technology
screwdriver2.svg
15 jaar reparatieservice

Rowenta zorgt dat je product 15 jaar lang in heel Europa kan worden gerepareerd

Onze servicebelofte

Er is geen resultaat voor jouw zoekopdracht: 

  • Controleer de spelling, probeer synoniemen
  • Beperk de zoekopdracht tot een of twee woorden
  • Gebruik minder specifieke woorden, een meer algemene term kan meer resultaten opleveren
Onze producten
X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger

Simpelweg de beste schoonmaakervaring*

€ 399,99
Air Force Intense 2-in-1 HQ7152 ventilatorkachel

De krachtigste ventilator én kachel*

€ 299,99