Factuur

De factuur is tegelijk met de verzending van je pakket naar jouw e-mailadres verzonden.
Je kunt deze in je inbox terugvinden, bijvoorbeeld door op ordernummer te zoeken.
Als je hulp nodig hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier: Contact opnemen.
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
0 Beschikbare pakketten
-4%
aanbieding
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
Ref: : RR7877WH
Een robot met kunstmatige intelligentie staat voor je klaar!
  • -4%
  • -4%
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
play
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
-4%
aanbieding

X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger

Ref: : RR7877WH

Een robot met kunstmatige intelligentie staat voor je klaar!

  • Smart Exploration AI: Kunstmatige intelligentie voor gepersonaliseerde reiniging, zoals gepersonaliseerde aanbevelingen, automatische no-go-zones gebaseerd op eerdere sessies, compatibiliteit met spraakbesturingssystemen en smart home-integratie*. [*Beschikbaar in 2022]
  • Veilige gegevensbescherming: 100% van de consumentengegevens wordt opgeslagen in datacenters van de Europese Unie, voor een robotstofzuiger die totale bescherming en respect voor privacy belooft.
  • Uitzonderlijke automatische reiniging: Ontdek geweldige reiniging met totale precisie en controle, dankzij de geavanceerde realtime sensor en laser + camera technologie voor een nog lagere obstakeldetectie vergeleken met andere Rowenta modellen.
  • Uiterst nauwkeurige navigatie: Laser- en cameratechnologie zorgt voor ultra nauwkeurige navigatie, met beheer van meerdere kamers/verdiepingen, automatische aanpassing van de zuigkracht per kamer, en meer.
  • 4-in-1 reiniging: 2 zijborstels voor hoeken en moeilijk bereikbare plaatsen, een centrale borstel voor groter stof en vuil, een motor van 2700 Pa voor betrouwbare zuigkracht en het Aqua Force-systeem om oppervlakken te dweilen.
  • Krachtige batterij: Een krachtige, duurzame lithium-ionbatterij die tot wel 120 minuten autonomie biedt op een enkele lading - genoeg om tot 150 m2 schoon te maken.
  • Stille ervaring: Efficiënte reiniging met een geluidsniveau van 65 dB(A). Een geluidsniveau dat nauwelijks hoger is dan een alledaagse conversatie.
  • Eenvoudig legen: Een stofcontainer van maar liefst 0,7 L om minder vaak te legen, met een handgreep bovenop de robot en een gemakkelijk toegankelijk ontwerp.
  • 10 jaar lang repareerbaar product - met goedkope, snelle levering door 6500 reparatiecentra over de hele wereld - onderdeel van onze toewijding om te helpen het milieu te beschermen en te zorgen voor minder afval.
  • Lees meer
€ 5,50 verzendkosten, gratis verzending vanaf €30. Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis.
Op voorraad
  • € 619,99 € 649,99
  • aanbieding
    4% korting
Verzonden door Rowenta Shop.
Visa-MasterCard-AmericanExpress-PayPal.png
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger
€ 619,99 € 649,99

2 jaar

Internationale garantie

Meer lezen

Rowenta X-Plorer Serie 120 AI Robotstofzuiger

De Rowenta X-Plorer 120 AI Robotstofzuiger maakt gebruik van geavanceerde technologie voor al jouw schoonmaakbehoeften en is een hightech reinigingsoplossing als geen ander. Hightech navigatie aangedreven door AI-technologie biedt ongeëvenaarde personalisatie, met persoonlijke aanbevelingen, automatische no-go-zones op basis van eerdere sessies, moeiteloze reinigingsroutines en compatibiliteit met stemassistenten en smart home-integratie*. Deze geavanceerde automatische stofzuiger biedt ultramoderne reiniging die eenvoudig is gemaakt: laser- en cameratechnologie en een realtime sensor detecteren lage obstakels, voor ultraprecieze beweging met een totale gemoedsrust. Ontdek het eenvoudig in kaart brengen van jouw huis, beheer van meerdere kamers/verdiepingen, automatisch aanpassen van de zuigkracht en meer. Technologie wordt geëvenaard door prestaties, met de 4-in-1 reinigingsactie die jouw huis vlekkeloos achterlaat met een indrukwekkende reeks verbeterde functies. *Beschikbaar in 2022
X-Plorer Serie 120 AI RR7877 Robotstofzuiger

Technische specificaties / vergelijking

Schoonmaak prestaties
Technologie
Technologie Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel
Type borstel
Type borstel Rubber Rubber N.v.t. N.v.t.
Zijborstel
Zijborstel 2 2 2 2
Motorisering
Motorisering Digital motor Digital motor Borstelloze motor Borstelloze motor
Energieniveaus
Energieniveaus 3 3 4 4
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak Automatische en moeiteloze reiniging Automatische en moeiteloze reiniging Automatische en moeiteloze reiniging Automatische en moeiteloze reiniging
Navigatie
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor meerdere ruimtes
Geschikt voor obstakels
Geschikt voor obstakels Lasercamera Lasercamera Lasercamera Lasercamera
Geschikt voor trappen
Geschikt voor trappen Yes: 6 drop sensors Yes: 6 drop sensors Ja: 3 valsensoren Ja: 3 valsensoren
Virtuele wanden
Virtuele wanden Ja: via applicatie Ja: via applicatie Ja: via applicatie Ja: via applicatie
Level of room coverage (Navigation technology)
Level of room coverage (Navigation technology) Smart (camera and laser) Smart (camera and laser) Smart (camera and laser) Smart (camera and laser)
Home mapping in the App
Home mapping in the App Room management and cleaning report Room management and cleaning report Room management and cleaning report Room management and cleaning report
Connectiviteit
Scheduling
Scheduling
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants)
Batterijtype
Batterijtype Lithium-ion Lithium-ion Lithium-ion Lithium-ion
Accu duur
Type opladen
Type opladen Oplaadstation Oplaadstation Oplaadstation Oplaadstation
Zelfladend
Zelfladend
Opladen en gebruiken
Opladen en gebruiken
Uitrusting
Sprekende robot
Sprekende robot No No No No
€ 619,99 € 649,99 Op voorraad
€ 599,99 € 649,99 Op voorraad
€ 668,99 € 829,99 Op voorraad
€ 499,99 Op voorraad
Lees meer

Accessoires & reserve-onderdelen

Filters x2 en borsteltjes x2 ZR177001

Compleet pakket voor 6 maanden gemoedsrust

Product is niet beschikbaar

Filters x2 en borsteltjes x2 ZR177002

Effectief reinigen en filteren

Op voorraad

Borstel voor dierenhaar en kleine borstel ZR177003

Eenvoudig onderhoud dankzij de reinigingsborstel

Product is niet beschikbaar

Microvezeldoekjes x 2 ZR177005

Bevochtigen voor gebruik

Op voorraad

Grote en kleine reinigingsborstel ZR177004

Gemakkelijk te verwijderen en te onderhouden

Op voorraad

Laadstation SS-2230002836

Voor een optimale gebruikstijd

Op voorraad

Schuimfilter voor de stofbak RS-2230002317

Moet iedere week worden gereinigd

Op voorraad

Waterreservoir, blauw RS-2230002322

Stofzuigen en dweilen tegelijkertijd

Op voorraad

Lithium-ion-batterij 14,8 V RS-2230002091

Uitneembaar om gemakkelijk op te laden

Op voorraad

Transformator 19 V RS-2230002092

Nodig voor het opladen van de robotstofzuiger

Op voorraad

Klep borstel, grijs RS-2230002312

Gemakkelijk te demonteren

Op voorraad

Stofbak RS-2230002316

Met handgreep

Op voorraad

Blauw borsteltje RS-2230001205

Tweevoudig gebruik

Op voorraad

Veelgestelde vragen

Vind hier alle veelgestelde vragen en antwoorden:

De robot-app is exclusief voor smartphones.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Als jouw netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, moet je het apparaat dichter bij de internetbox plaatsen.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met jouw apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Raadpleeg de compatibiliteitslijst.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Als er na verschillende mislukte pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk 5 seconden op de Home-knop van het apparaat en controleer of het wifi-lampje knippert.
Zo niet, zet het apparaat dan uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.


Als de fout zich blijft voordoen, kan onjuist gebruik van de telefoon de oorzaak zijn:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon kunnen er verschillende pop-ups verschijnen tijdens het verbinding maken:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, verschijnt er een pop-up met de vraag of je verbinding wilt maken met het netwerk "SEB_ACCESS_POINT". Accepteer door te klikken op "Join".
Als deze stap meerdere keren niet lukt, start je de telefoon opnieuw en probeer je het opnieuw.
Na het intikken van je wachtwoord, verschijnt er een foutmelding over de verbinding met het wifi-netwerk.

1. Controleer het wachtwoord van het wifi-netwerk en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals beschikbaar in hotels.
4. Android-telefoon: Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, kan er een pop-up verschijnen. Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon zijn er enkele problemen die kunnen optreden:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.
Na het intikken van je wachtwoord treedt er een fout op in het verbinden met de cloud.

• Wanneer je verbinding maakt met de cloud, is een internetverbinding vereist om de apparaten met succes te koppelen. Hiervoor kun je jouw mobiele gegevens activeren of automatisch opnieuw verbinding maken met je thuisnetwerk.
• Controleer of de datum en tijd op je telefoon correct zijn. Elk verschil zal de verbinding blokkeren.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.

Na meerdere mislukte pogingen kun je het apparaat opnieuw instellen:
Druk tegelijkertijd op de Home- en startknop totdat deze knoppen knipperen om de activering te bevestigen.
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Dit is niet verplicht, maar een voorkeursinstelling van de gebruiker.
Controleer of meldingen zijn toegestaan op uw smartphone.
Ga naar de "Instellingen" van je smartphone > "Berichtgeving" en schakel de meldingen voor de app "Rowenta robots" in.
Gebruik bij het bewerken van je kaart de knop "Zones" om twee verschillende soorten zones te maken en te bewerken:
• "No-go-zone" is een beperkt gebied waar de toegang van de robot verboden is.
• "Reinigingszone" is een bepaald gebied waar de robot mag stofzuigen (bijvoorbeeld: speelplek voor de kinderen of onder de bank).

Je kunt zoveel zones op je kaart maken als je wilt.
Klik op de startpagina van de app op de naam van de huidige kaart, veeg vervolgens naar links en klik op "Een kaart toevoegen".

Je kunt ook naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten" > "Een kaart toevoegen" gaan. Je robot begint met het verkennen van de omgeving om de nieuwe kaart te maken. Afhankelijk van de oppervlakte kan het verkennen een paar minuten duren. Wacht tot het einde van de verkenning. Kies vervolgens een naam voor de nieuwe kaart en bevestig deze.
Ga naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten", kies de kaart die je wilt verwijderen, selecteer het prullenbakpictogram in de rechterbovenhoek om de kaart te verwijderen.
Ga naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten", kies een van je kaarten om toegang te krijgen tot de hulpmiddelen voor bewerken.
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
De robotstofzuiger heeft 3 navigatiemodi:
• "Permanent map" (om jouw schoonmaak per kamer te personaliseren)
• "No-go zones" (om te bepalen in welke zone de robot niet mag gaan)
• "Spot" (om een plaatselijk plek schoon te maken)
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je op de oplaadknop van de robot.
Als de robot begint met het schoonmaken vanaf het dockingstation, keert het terug naar het dockingstation.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, laad deze volledig op en haal de batterij uit de robot (zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld wanneer je de batterij eruit haalt). Sla deze in een koele, droge plek. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Controleer het volgende:
• Het oplaadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en voor het oplaadstation voldoet aan de instructies in de handleiding.
• De stekker is correct aangesloten op het oplaadstation.
• De oplaadkabel is aangesloten op het stopcontact.
• Er bevinden zich geen obstakels rond het oplaadstation.
• Er bevinden zich geen objecten nabij de contactpunten van het oplaadstation.
• Het oplaadstation is geactiveerd (led-indicator is groen).

Als de robotstofzuiger het basisstation nog steeds niet kan vinden nadat deze punten zijn gecontroleerd, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog altijd niet werkt, probeer dan niet het apparaat zelf open te maken of te repareren, maar breng het naar een erkend reparatiecentrum.
1. Controleer of jouw robot correct is verbonden met jouw draadloze netwerk (het Wi-Fi-lampje van de robot brandt).
Als dat niet het geval is, schakel de robot uit en dan weer aan met de "AAN/UIT"-schakelaar onder de robot terwijl deze zich binnen het bereik van jouw draadloze netwerk bevindt.

Als het lampje nog steeds uit is, kan dit verschillende redenen hebben:
• De robot is mogelijk uitgeschakeld of heeft niet voldoende batterijlading.
• De robot bevindt zich buiten het bereik van jouw Wi-Fi-netwerk.
• Je hebt het wachtwoord voor jouw Wi-Fi-netwerk gewijzigd. De robot is dus niet meer verbonden met jouw Wi-Fi-netwerk. Je moet je robot opnieuw opstarten en vervolgens opnieuw verbinden.
• De interne software van de robot is niet juist geupdate. Volg de stapsgewijze instructies van de app.


2. Het Wi-Fi-lampje van de robot brandt, maar de app kan geen verbinding maken.
Uw smartphone heeft geen verbinding met internet (Wi-Fi- of 3G-/4G-netwerk).
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
Herstart de robot met de schakelaar onder de robot.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
De robotstofzuiger heeft 3 vermogensmodi: Eco, Standaard en Boost.
Je kan verschillende vermogensmodi ook activeren in de mobiele applicatie.
Het duurt 3 uur om een lege batterij op te laden.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
De robot kan tot 120 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.
De robot-app is exclusief voor smartphones.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Als jouw netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, moet je het apparaat dichter bij de internetbox plaatsen.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met jouw apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Raadpleeg de compatibiliteitslijst.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Als er na verschillende mislukte pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk 5 seconden op de Home-knop van het apparaat en controleer of het wifi-lampje knippert.
Zo niet, zet het apparaat dan uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.


Als de fout zich blijft voordoen, kan onjuist gebruik van de telefoon de oorzaak zijn:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon kunnen er verschillende pop-ups verschijnen tijdens het verbinding maken:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, verschijnt er een pop-up met de vraag of je verbinding wilt maken met het netwerk "SEB_ACCESS_POINT". Accepteer door te klikken op "Join".
Als deze stap meerdere keren niet lukt, start je de telefoon opnieuw en probeer je het opnieuw.
Na het intikken van je wachtwoord, verschijnt er een foutmelding over de verbinding met het wifi-netwerk.

1. Controleer het wachtwoord van het wifi-netwerk en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals beschikbaar in hotels.
4. Android-telefoon: Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, kan er een pop-up verschijnen. Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon zijn er enkele problemen die kunnen optreden:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.
Na het intikken van je wachtwoord treedt er een fout op in het verbinden met de cloud.

• Wanneer je verbinding maakt met de cloud, is een internetverbinding vereist om de apparaten met succes te koppelen. Hiervoor kun je jouw mobiele gegevens activeren of automatisch opnieuw verbinding maken met je thuisnetwerk.
• Controleer of de datum en tijd op je telefoon correct zijn. Elk verschil zal de verbinding blokkeren.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Zet het apparaat uit en weer aan met de schakelaar onder de robot.

Na meerdere mislukte pogingen kun je het apparaat opnieuw instellen:
Druk tegelijkertijd op de Home- en startknop totdat deze knoppen knipperen om de activering te bevestigen.
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Dit is niet verplicht, maar een voorkeursinstelling van de gebruiker.
Controleer of meldingen zijn toegestaan op uw smartphone.
Ga naar de "Instellingen" van je smartphone > "Berichtgeving" en schakel de meldingen voor de app "Rowenta robots" in.
Gebruik bij het bewerken van je kaart de knop "Zones" om twee verschillende soorten zones te maken en te bewerken:
• "No-go-zone" is een beperkt gebied waar de toegang van de robot verboden is.
• "Reinigingszone" is een bepaald gebied waar de robot mag stofzuigen (bijvoorbeeld: speelplek voor de kinderen of onder de bank).

Je kunt zoveel zones op je kaart maken als je wilt.
Klik op de startpagina van de app op de naam van de huidige kaart, veeg vervolgens naar links en klik op "Een kaart toevoegen".

Je kunt ook naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten" > "Een kaart toevoegen" gaan. Je robot begint met het verkennen van de omgeving om de nieuwe kaart te maken. Afhankelijk van de oppervlakte kan het verkennen een paar minuten duren. Wacht tot het einde van de verkenning. Kies vervolgens een naam voor de nieuwe kaart en bevestig deze.
Ga naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten", kies de kaart die je wilt verwijderen, selecteer het prullenbakpictogram in de rechterbovenhoek om de kaart te verwijderen.
Ga naar "Instellingen" van je app > "Mijn kaarten", kies een van je kaarten om toegang te krijgen tot de hulpmiddelen voor bewerken.
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
De robotstofzuiger heeft 3 navigatiemodi:
• "Permanent map" (om jouw schoonmaak per kamer te personaliseren)
• "No-go zones" (om te bepalen in welke zone de robot niet mag gaan)
• "Spot" (om een plaatselijk plek schoon te maken)
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je op de oplaadknop van de robot.
Als de robot begint met het schoonmaken vanaf het dockingstation, keert het terug naar het dockingstation.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, laad deze volledig op en haal de batterij uit de robot (zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld wanneer je de batterij eruit haalt). Sla deze in een koele, droge plek. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Controleer het volgende:
• Het oplaadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en voor het oplaadstation voldoet aan de instructies in de handleiding.
• De stekker is correct aangesloten op het oplaadstation.
• De oplaadkabel is aangesloten op het stopcontact.
• Er bevinden zich geen obstakels rond het oplaadstation.
• Er bevinden zich geen objecten nabij de contactpunten van het oplaadstation.
• Het oplaadstation is geactiveerd (led-indicator is groen).

Als de robotstofzuiger het basisstation nog steeds niet kan vinden nadat deze punten zijn gecontroleerd, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Volg eerst de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat. Controleer dan of het stopcontact goed werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten. Als het nog altijd niet werkt, probeer dan niet het apparaat zelf open te maken of te repareren, maar breng het naar een erkend reparatiecentrum.
1. Controleer of jouw robot correct is verbonden met jouw draadloze netwerk (het Wi-Fi-lampje van de robot brandt).
Als dat niet het geval is, schakel de robot uit en dan weer aan met de "AAN/UIT"-schakelaar onder de robot terwijl deze zich binnen het bereik van jouw draadloze netwerk bevindt.

Als het lampje nog steeds uit is, kan dit verschillende redenen hebben:
• De robot is mogelijk uitgeschakeld of heeft niet voldoende batterijlading.
• De robot bevindt zich buiten het bereik van jouw Wi-Fi-netwerk.
• Je hebt het wachtwoord voor jouw Wi-Fi-netwerk gewijzigd. De robot is dus niet meer verbonden met jouw Wi-Fi-netwerk. Je moet je robot opnieuw opstarten en vervolgens opnieuw verbinden.
• De interne software van de robot is niet juist geupdate. Volg de stapsgewijze instructies van de app.


2. Het Wi-Fi-lampje van de robot brandt, maar de app kan geen verbinding maken.
Uw smartphone heeft geen verbinding met internet (Wi-Fi- of 3G-/4G-netwerk).
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
Herstart de robot met de schakelaar onder de robot.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
De robotstofzuiger heeft 3 vermogensmodi: Eco, Standaard en Boost.
Je kan verschillende vermogensmodi ook activeren in de mobiele applicatie.
Het duurt 3 uur om een lege batterij op te laden.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
De robot kan tot 120 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.

Betrokkenheid

onze duurzaamheidsbelofte? Onze producten kunnen 10 jaar lang gerepareerd worden
lamp.svg

Onze reparatiecentra

VIND DE DICHTSTBIJZIJNDE
big-truck.svg
Levering binnen 2 werkdagen

Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis

telephone.svg
Hulp nodig?

Neem contact met ons op 

via het contactformulier

r-rowenta.svg
Enjoy technology
screwdriver2.svg
15 jaar reparatieservice

Rowenta zorgt dat je product 15 jaar lang in heel Europa kan worden gerepareerd

Onze servicebelofte

Er is geen resultaat voor jouw zoekopdracht: 

  • Controleer de spelling, probeer synoniemen
  • Beperk de zoekopdracht tot een of twee woorden
  • Gebruik minder specifieke woorden, een meer algemene term kan meer resultaten opleveren
Onze producten
X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger

Simpelweg de beste schoonmaakervaring*

€ 399,99
Air Force Intense 2-in-1 HQ7152 ventilatorkachel

De krachtigste ventilator én kachel*

€ 299,99