Factuur

De factuur is tegelijk met de verzending van je pakket naar jouw e-mailadres verzonden.
Je kunt deze in je inbox terugvinden, bijvoorbeeld door op ordernummer te zoeken.
Als je hulp nodig hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier: Contact opnemen.
X-Plorer Serie 45 RR8227 Robotstofzuiger
0 Beschikbare pakketten
X-Plorer Serie 45 RR8227 Robotstofzuiger
Ref: : RR8227WH
Ervaar het pure gemak van een automatische schoonmaaksessie

X-Plorer Serie 45 RR8227 Robotstofzuiger

Ref: : RR8227WH

Ervaar het pure gemak van een automatische schoonmaaksessie

  • Veilige en eenvoudige navigatie: Automatisch navigatiesysteem met een slimme combinatie van infrarood-, bumper- en valsensoren om obstakels te vermijden en te voorkomen dat de robot naar beneden valt. 
  • Efficiënte reinigingsprestaties: Uitgerust met een turboborstel, een gemotoriseerde centrale borstel, om groter stof en vuil op te ruimen. 
  • Totale connectiviteit en veiligheid: Een gratis app (iOS en Android) die compatibel is met spraakbesturingssytemen zoals Amazon's Alexa en Google Assistant, met gegevens volledig beschermd en opgeslagen in Europa.
  • Reiniging op alle vloeren: Deze robotstofzuiger kan ook schoonmaken op tapijten en vloerkleden die tot 15 mm hoog zijn.
  • 3 Reinigingsmodi: Maak complexe gebieden schoon of gebruik een specifieke modus voor het schoonmaken langs muren en plinten. 
  • Krachtige batterij: Dankzij een duurzame lithium-ion batterij kan de robot tot 150 m2 schoonmaken met één oplaadbeurt.
  • Repareerbaar product: Een repareerbaar product, 10 jaar lang, als onderdeel van Rowenta's inspanningen om het milieu te helpen beschermen en afval te verminderen. 
  • Lees meer
€ 5,50 verzendkosten, gratis verzending vanaf €30. Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis.
Op voorraad
  • € 269,99

Verzonden door Rowenta Shop.
Visa-MasterCard-AmericanExpress-PayPal.png
X-Plorer Serie 45 RR8227 Robotstofzuiger
€ 269,99

2 jaar

Internationale garantie

Meer lezen

15 jaar

Repareerbaar tegen eerlijke prijs

Meer lezen

Rowenta X-Plorer Serie 45 Robotstofzuiger

De Rowenta X-Plorer Serie 45 Robotstofzuiger, die betrouwbare technologie combineert met zeer efficiënte reinigingsprestaties, is een handige schoonmaakoplossing die jouw hele huis met totaal gemak dekt. Deze automatische stofzuiger die overal stofzuigt, combineert geavanceerde sensoren om botsen en ongelukken te voorkomen met een 3-in-1 reinigingsactie: twee zijborstels voor hoeken en moeilijk bereikbare plaatsen, een turboborstel voor grondige reiniging van haar en pluisjes en een betrouwbare motor voor hoge zuigkracht. Bovendien is hij uitgerust met drie navigatiemodi - Auto, Auto Express en Wall-Follow - om zelfs complexe gebieden schoon te maken, stof langs muren en plinten te verwijderen, en meer. De krachtige lithium-ionbatterij biedt een indrukwekkende autonomie tot wel 150 minuten. Ten slotte is deze robotstofzuiger zeer intuïtief en gebruiksvriendelijk: eenmaal verbonden met de app, plan en personaliseer je eenvoudig jouw reiniging, waar en wanneer je maar wilt. Het is zelfs compatibel met spraakgestuurde assistenten!
X-Plorer Serie 45 RR8227 Robotstofzuiger
What's in the box

What's in the box

  • X-PLORER Serie 45 robotstofzuiger
  • Schoonmaakaccessoire
     

Technische specificaties / vergelijking

Schoonmaak prestaties
Technologie
Technologie Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel Roterende centrale borstel
Type borstel
Type borstel Turboborstel Turboborstel Huisdieren turboborstel Turboborstel
Zijborstel
Zijborstel 2 2 2 2
Reinigingsstanden
Reinigingsstanden 3 (Auto, Auto express, Wall Follow) 3 (Auto, Auto Express, Wall-Follow) 3 (Methodic, Spot and Wall Follow) 3: Methodic, Spot, Wall-follow
Energieniveaus
Energieniveaus 1 1 3 3
Efficiëntie stofzuigen
Efficiëntie stofzuigen Goed (< 2000 Pa) Goed (< 2000 Pa) Goed (< 2000 Pa) Geweldig (2000 Pa - 4000 Pa)
Dweilen
Dweilen Nee Standaard Standaard Standaard
Navigatie
Geschikt voor obstakels
Geschikt voor obstakels Standaard (obstakeldetectie >10 cm) Standaard (obstakeldetectie >10 cm) Standaard (obstakeldetectie >10 cm) Goed (Lage obstakeldetectie >8cm)
Geschikt voor trappen
Geschikt voor trappen Ja: 3 valsensoren Ja: 3 valsensoren Ja: 3 valsensoren Ja: 3 valsensoren
Ruimtedekking (navigatietechnologie)
Ruimtedekking (navigatietechnologie) Goed (Willekeurig) Goed (Willekeurig) Geweldig (gyroscopisch) Geweldig (gyroscopisch)
Mogelijkheid om onder lage meubels te gaan
Mogelijkheid om onder lage meubels te gaan Standaard Standaard Geweldig Beste in zijn klasse
Connectiviteit
Planning
Planning
Wifi-connectiviteit (app Rowenta-robots en vocale assistenten)
Wifi-connectiviteit (app Rowenta-robots en vocale assistenten)
Schema
Selectie van te reinigen ruimtes
Selectie van te reinigen ruimtes Nee Nee Nee Nee
Autonomie
Batterijtype
Batterijtype Lithium-ion Lithium-ion Lithium-ion Lithium-ion
Oplaadtijd
Oplaadtijd 6 uur 6 uur 6 uur 5 uur
Autonomie
Autonomie 150 min 150 min 120 min 90 min
Accu duur
Gebruiksduur (min. stand)
Gebruiksduur (min. stand) 150 min 150 min 120 min 90 min
Type opladen
Type opladen Oplaadstation Oplaadstation Oplaadstation Oplaadstation
Zelfladend
Zelfladend
Uitrusting
Bedieningssysteem
Bedieningssysteem Ja: applicatie Ja: applicatie Ja: applicatie Ja: applicatie
Inhoud van de stofbak
Inhoud van de stofbak 0.44L 0.44L 0.4L 0.4L
Filtering
Filtering Standaard Filter Standaard Filter Hoog Prestatie Filter Hoog Prestatie Filter
Andere
Andere Tegelijkertijd stofzuigen en dweilen Tegelijkertijd stofzuigen en dweilen Tegelijkertijd stofzuigen en dweilen Tegelijkertijd stofzuigen en dweilen
Inhoud waterreservoir
Inhoud waterreservoir 0.11L 0.11L 0.11L 0.11L
ergonomie
Geluidsniveau
Geluidsniveau 70dB(A) 70dB(A) 67dB(A) 65dB(A)
Dimensies / gewicht
Afmetingen (LxBxH)
Afmetingen (LxBxH) 32.5x32.5x8cm 32.5x32.5x8cm 32.5x32.5x8.0cm 32.5x32.5x6cm
Ontwerp
Kleur
Kleur Wit Zwart Wit Wit
Geschikt als
Allergie model
Allergie model
Huisdier model
Huisdier model
€ 269,99 Op voorraad
€ 219,99 Adviesprijs*  € 299,99 Op voorraad
€ 259,99 Adviesprijs*  € 369,99 Op voorraad
€ 299,99 Adviesprijs*  € 429,99 Op voorraad
Lees meer

Accessoires & reserve-onderdelen

Filters en borstels ZR720002

Om de 6 maanden te veranderen

Product is niet beschikbaar

Microvezeldoekjes x2 ZR690202

Elke 6 maanden vervangen

Op voorraad

Houder voor doekje + 4 microvezeldoekjes ZR690002

Elke 6 maanden vervangen

Product is niet beschikbaar

Laadstation SS-2230002791

Voor een optimale gebruikstijd

Op voorraad

Klep SS-2230002866

Ter bescherming van uw accu

Op voorraad

Stofbak SS-2230002870

Onmisbaar voor het gebruik van uw stofzuiger

Op voorraad

Borsteltje RS-2230001065

Handig

Op voorraad

Klep RS-2230001059

Eenvoudig te demonteren!

Op voorraad

Centraal roterende borstel RS-2230001058

Mijn beste schoonmaakpartner!

Op voorraad

Voeding 19 V RS-RT900867

Moet in het stopcontact blijven zitten

Op voorraad

Lithium-ion-batterij 14 V RS-RT900866

Uitneembaar om gemakkelijk op te laden

Op voorraad

Documentatie

Vind en download hier de documenten die je nodig hebt om jouw Rowenta-product te gebruiken

Veelgestelde vragen

Vind hier alle veelgestelde vragen en antwoorden:

De robot-app is exclusief voor smartphones.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Als jouw netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, moet je het apparaat dichter bij de internetbox plaatsen.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met jouw apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Raadpleeg de compatibiliteitslijst.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Na het intikken van je wachtwoord, verschijnt er een foutmelding over de verbinding met het wifi-netwerk.

1. Controleer het wachtwoord van het wifi-netwerk en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals beschikbaar in hotels.
4. Android-telefoon: Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, kan er een pop-up verschijnen. Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon zijn er enkele problemen die kunnen optreden:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Schakel het apparaat uit door de startknop 3 seconden ingedrukt te houden terwijl het is losgekoppeld van de basis, en schakel het vervolgens weer in.
Als er na verschillende mislukte pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk 5 seconden op de startknop en controleer of het lampje oranje knippert.
Zo niet, zet het apparaat dan uit en weer aan voordat je het opnieuw probeert.


Als de fout zich blijft voordoen, kan onjuist gebruik van de telefoon de oorzaak zijn:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon kunnen er verschillende pop-ups verschijnen tijdens het verbinding maken:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, verschijnt er een pop-up met de vraag of je verbinding wilt maken met het netwerk "SEB_ACCESS_POINT". Accepteer door te klikken op "Join".
Als deze stap meerdere keren niet lukt, start je de telefoon opnieuw en probeer je het opnieuw.
Na het intikken van je wachtwoord treedt er een fout op in het verbinden met de cloud.

• Wanneer je verbinding maakt met de cloud, is een internetverbinding vereist om de apparaten met succes te koppelen. Hiervoor kun je jouw mobiele gegevens activeren of automatisch opnieuw verbinding maken met je thuisnetwerk.
• Controleer of de datum en tijd op je telefoon correct zijn. Elk verschil zal de verbinding blokkeren.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Schakel het apparaat uit door de startknop 3 seconden ingedrukt te houden terwijl het is losgekoppeld van de basis, en schakel het vervolgens weer in.

Na meerdere mislukte pogingen kun je het apparaat opnieuw instellen met de volgende stappen:
• Ontkoppel de robot van de basis.
• Zet het apparaat uit door de startknop 3 seconden ingedrukt te houden.
• Zodra de robot is uitgeschakeld, houd je de startknop 20 seconden ingedrukt. De robot piept twee keer om aan te geven dat hij met succes is gereset.
• Schakel de robot uit door 3 seconden op de startknop te drukken.
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Alexa Voice Assistant


Google Voice Assistant
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
De app is niet langer compatibel op Android-versies 4.4.4 of lager vanwege versterkte gegevensbeveiliging.

We raden je aan je apparaat zo veel mogelijk bij te werken naar een hogere Android-versie of een ander compatibel apparaat te gebruiken.

Updates bieden je niet alleen een rijkere ervaring met nieuwe functies en compatibiliteit met de nieuwste technologie, maar beschermen je ook tegen mogelijke beveiligingsproblemen die in de nieuwste versies zijn verholpen.
Dit is niet verplicht, maar een voorkeursinstelling van de gebruiker.
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
Controleer of de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
Druk op de aan/uit-knop op de robot om de schoonmaaksessie te onderbreken.
Druk op de aan/uit-knop op de robot om de schoonmaaksessie te hervatten.
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je tweemaal op de knop van de robot.
Zodra het AAN/UIT-lampje van de robot stopt met knipperen, is de batterij volledig opgeladen.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, kun je deze uit het dockingstation op een koele en droge plaats bewaren. Zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld en dat de batterij volledig is opgeladen. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Het is niet aan te raden om de borstel met water te gebruiken op gevoelige vloeren zoals parket of tapijten en vloerkleden.
Nee, het waterreservoir en de bevochtigde borstel moeten vlak voor de reiniging worden geplaatst en direct hierna worden verwijderd.
Zet de robotstofzuiger onmiddellijk uit.
Verwijder de stofbak, het filter en de hoofdborstel.
Laat deze volledig drogen voordat u ze opnieuw installeert.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Controleer het volgende:
• Het oplaadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en voor het oplaadstation voldoet aan de instructies in de handleiding.
• De stekker is correct aangesloten op het oplaadstation.
• De oplaadkabel is aangesloten op het stopcontact.
• Er bevinden zich geen obstakels rond het oplaadstation.
• Er bevinden zich geen objecten nabij de contactpunten van het oplaadstation.
• Het oplaadstation is geactiveerd (led-indicator is groen).

Als de robotstofzuiger het basisstation nog steeds niet kan vinden nadat deze punten zijn gecontroleerd, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Controleer, nadat je de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat heeft opgevolgd, of jouw stopcontact werkt door een ander apparaat aan te sluiten. Als het nog steeds niet werkt, probeer het apparaat dan niet zelf uit elkaar te halen of te repareren en neem contact op met de klantenservice.
Controleer eerst of de robot is verbonden met jouw Wi-Fi-netwerk door de robot uit zijn basis te halen en driemaal op de hoofdknop te drukken. De robot moet dan groen of rood knipperen.

Als de robot rood knippert, is het niet meer verbonden met jouw internetbox. Controleer de internetverbinding van jouw box. Als de verbinding tot stand is gebracht, start je jouw robot opnieuw op door 3 seconden op de knop te drukken om het uit te schakelen, en vervolgens 3 seconden om het in te schakelen. Wacht vervolgens twee minuten totdat het product verbinding heeft gemaakt.
Als de robot na twee minuten nog steeds niet is aangesloten, kun je het hele configuratieproces opnieuw uitvoeren door:
• De robot resetten: schakel de robot uit door de hoofdknop drie seconden ingedrukt te houden. Druk vervolgens op de hoofdknop totdat je een dubbele pieptoon hoort.
• Verwijder het product uit de applicatie om opnieuw te koppelen: ga naar de instellingen en druk op "Product verwijderen" in je robotgegevens.

Als de robot groen knippert, is de robot nu verbonden.
Ten eerste moet de robot worden uitgeschakeld door 3 seconden op de hoofdknop van de robot te drukken terwijl deze aan is.
De robot kan vervolgens worden gereset door gedurende 20 seconden op de hoofdknop te drukken terwijl de robot uitstaat. Een dubbele pieptoon is te horen als de procedure succesvol is.
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
Haal de robot uit zijn dockingstation en druk 3 seconden op de startknop om het apparaat uit te schakelen. Schakel de robot weer in door 3 seconden op de startknop te drukken.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
Het duurt 6 uur om een lege batterij op te laden.
De robot kan tot 150 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
Als u de robot wilt verkopen, denk dan na over het verwijderen van uw gegevens:
• Druk 20 seconden op de aan/uit-knop.
• Open de robots-app.
• Klik op instellingen.
• Klik op de naam van de robot en op "Verwijder het product".
De robot-app is exclusief voor smartphones.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
Als jouw netwerk niet zichtbaar is in de lijst met beschikbare netwerken, moet je het apparaat dichter bij de internetbox plaatsen.
Als het netwerk nog steeds niet zichtbaar is, is het mogelijk niet compatibel met jouw apparaat. Met name 5GHz-netwerken worden niet ondersteund. Raadpleeg de compatibiliteitslijst.
Ga naar de instelling van jouw smartphone en controleer of jouw smartphone is verbonden met jouw Wi-Fi thuis. Je Wi-Fi-thuisnetwerk moet een internetverbinding hebben.
Na het intikken van je wachtwoord, verschijnt er een foutmelding over de verbinding met het wifi-netwerk.

1. Controleer het wachtwoord van het wifi-netwerk en voer dit zorgvuldig opnieuw in.
2. Houd je smartphone in de buurt van het apparaat en de internetmodem totdat het verbindingsproces is voltooid.
3. Het apparaat kan geen verbinding maken met openbare netwerken, zoals beschikbaar in hotels.
4. Android-telefoon: Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, kan er een pop-up verschijnen. Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon zijn er enkele problemen die kunnen optreden:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Schakel het apparaat uit door de startknop 3 seconden ingedrukt te houden terwijl het is losgekoppeld van de basis, en schakel het vervolgens weer in.
Als er na verschillende mislukte pogingen nog steeds een fout optreedt:
Druk 5 seconden op de startknop en controleer of het lampje oranje knippert.
Zo niet, zet het apparaat dan uit en weer aan voordat je het opnieuw probeert.


Als de fout zich blijft voordoen, kan onjuist gebruik van de telefoon de oorzaak zijn:

Android-telefoon:
Tijdens het verbindingsproces verbindt de app je automatisch met de robot. Het is belangrijk dat je verbonden blijft met dit nieuwe netwerk.
Afhankelijk van je telefoon kunnen er verschillende pop-ups verschijnen tijdens het verbinding maken:
• Als de pop-up aangeeft dat je van netwerk gaat veranderen omdat het netwerk waarmee je verbonden bent, geen internet heeft, weiger je dit.
• Als de pop-up vraagt of je verbonden wilt blijven met het netwerk zonder internet, accepteer je dit.
• Als de pop-up aangeeft dat het netwerk geen internet heeft, maar niet voorstelt van netwerk te veranderen, doe je niets.

iPhone:
Wanneer je verbinding maakt met het apparaat, verschijnt er een pop-up met de vraag of je verbinding wilt maken met het netwerk "SEB_ACCESS_POINT". Accepteer door te klikken op "Join".
Als deze stap meerdere keren niet lukt, start je de telefoon opnieuw en probeer je het opnieuw.
Na het intikken van je wachtwoord treedt er een fout op in het verbinden met de cloud.

• Wanneer je verbinding maakt met de cloud, is een internetverbinding vereist om de apparaten met succes te koppelen. Hiervoor kun je jouw mobiele gegevens activeren of automatisch opnieuw verbinding maken met je thuisnetwerk.
• Controleer of de datum en tijd op je telefoon correct zijn. Elk verschil zal de verbinding blokkeren.

Na verschillende mislukte pogingen:
• Start de wifi-box opnieuw op.
• Schakel het apparaat uit door de startknop 3 seconden ingedrukt te houden terwijl het is losgekoppeld van de basis, en schakel het vervolgens weer in.

Na meerdere mislukte pogingen kun je het apparaat opnieuw instellen met de volgende stappen:
• Ontkoppel de robot van de basis.
• Zet het apparaat uit door de startknop 3 seconden ingedrukt te houden.
• Zodra de robot is uitgeschakeld, houd je de startknop 20 seconden ingedrukt. De robot piept twee keer om aan te geven dat hij met succes is gereset.
• Schakel de robot uit door 3 seconden op de startknop te drukken.
Sommige Xiaomi-telefoons kunnen problemen ondervinden bij het verbinding maken. Er kan een ongebruikelijk groot aantal pop-ups verschijnen.
Dit betreft telefoons met MIUI-systeem, zoals de modellen Redmi en Pocophone.

Probeer in dit geval de volgende stappen:
Settings > Applications > Manage applications > Pure Air > Other permissions. Op deze pagina schakel je "Change Wi-Fi connectivity" in om toestemming te geven om de wifi-connectiviteit te veranderen.
Settings > Wi-Fi > Additional settings > Wi-Fi Assistant. Op deze pagina schakel je de beschikbare opties uit.
Alexa Voice Assistant


Google Voice Assistant
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Je hebt niet het juiste e-mailadres voor het account ingevoerd. Controleer aub.
• Je hebt niet het juiste wachtwoord ingevoerd. Om te resetten, vraag je een tijdelijk wachtwoord per e-mail aan en wijzig jeu het wachtwoord in het menu van de app.
Controleer of jouw apparaat compatibel is: Compatibiliteitslijst
De app is niet langer compatibel op Android-versies 4.4.4 of lager vanwege versterkte gegevensbeveiliging.

We raden je aan je apparaat zo veel mogelijk bij te werken naar een hogere Android-versie of een ander compatibel apparaat te gebruiken.

Updates bieden je niet alleen een rijkere ervaring met nieuwe functies en compatibiliteit met de nieuwste technologie, maar beschermen je ook tegen mogelijke beveiligingsproblemen die in de nieuwste versies zijn verholpen.
Dit is niet verplicht, maar een voorkeursinstelling van de gebruiker.
Gebruik het apparaat niet op natte oppervlakken of voor het opzuigen van vloeistoffen, hete stoffen (gloeiende kooltjes, sigaretten), uiterst fijne deeltjes (plaaster, cement, as, enz.), grof afval met scherpe randen (glas), schadelijke producten (oplosmiddelen, schuurmiddelen, enz.), bijtende producten (zuren, schoonmaakproducten, enz.), licht ontvlambare en explosieve producten (op basis van olie of alcohol).
Plaats het laadstation tegen een muur, op een vlakke ondergrond, op een plaats die de robotstofzuiger gemakkelijk kan vinden.
Deze plaats moet vrij zijn van obstakels (waaronder vloerkleden). Laat links en rechts van het laadstation minstens 1,5 meter, en vóór het laadstation minstens 2 meter ruimte vrij. Als het laadstation in een hoek is geplaatst of moeilijk te vinden is, zal de robotstofzuiger het niet kunnen bereiken.
Leg het netsnoer van het laadstation langs de muur.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing in de handleiding voor meer informatie.
Laat de stekker van het laadstation altijd in het stopcontact zitten (de automatische oplaadfunctie is niet beschikbaar als het laadstation niet aangesloten is).
Ja, de robotstofzuiger is uitgerust met valsensoren die trappen en kieren herkennen.
Er kunnen echter een aantal situaties optreden waarin de sensoren niet zo efficiënt zijn. Zo kunnen gebogen trapranden, vloerkleden naast trappen, gladde oppervlakken en obstakels de prestaties van de sensoren beïnvloeden.
Zorg voordat je de robotstofzuiger gebruikt dat de ruimte vrij is van obstakels, snoeren, kleding of andere mogelijk gevaarlijke objecten die apparaatstoringen of ongelukken zouden kunnen veroorzaken.
Ja, de robotstofzuiger kan worden opgeladen in het laadstation, zelfs wanneer het stopcontact van de robotstofzuiger is uitgeschakeld.
Controleer of de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
Druk op de aan/uit-knop op de robot om de schoonmaaksessie te onderbreken.
Druk op de aan/uit-knop op de robot om de schoonmaaksessie te hervatten.
Om de robot terug te sturen naar zijn dockingstation, druk je tweemaal op de knop van de robot.
Zodra het AAN/UIT-lampje van de robot stopt met knipperen, is de batterij volledig opgeladen.
Laat de robotstofzuiger altijd op het dockingstation staan als je het niet gebruikt.
Als je van plan bent de robot lange tijd niet te gebruiken, kun je deze uit het dockingstation op een koele en droge plaats bewaren. Zorg ervoor dat de robot is uitgeschakeld en dat de batterij volledig is opgeladen. Laad de batterij elke 3 maanden op.
Het is niet aan te raden om de borstel met water te gebruiken op gevoelige vloeren zoals parket of tapijten en vloerkleden.
Nee, het waterreservoir en de bevochtigde borstel moeten vlak voor de reiniging worden geplaatst en direct hierna worden verwijderd.
Zet de robotstofzuiger onmiddellijk uit.
Verwijder de stofbak, het filter en de hoofdborstel.
Laat deze volledig drogen voordat u ze opnieuw installeert.
Leeg de stofbak na elk gebruik in de vuilnisbak. Maak de sluitingen van de stofbak schoon met een doek.
Aanbevolen wordt om de centrale borstel één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het filter minstens één keer per week te reinigen.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
De wielen links, rechts en aan de voorzijde moeten regelmatig worden gereinigd om haren en draden te verwijderen.
Aanbevolen wordt om de sensoren en oplaadpunten (van de robotstofzuiger en het oplaadstation) één keer per week met een droge doek af te nemen.
Schakel de robotstofzuiger uit voordat je de sensoren en oplaadpunten reinigt.
Gebruik geen reinigingsmiddelen om de robotstofzuiger te reinigen.
Voor enkele onderdelen kun je water gebruiken, voor andere kun je alleen een droge doek gebruiken. Raadpleeg de handleiding voor meer informatie.
Aanbevolen wordt om het fijnstof- en schuimfilter elke zes maanden te vervangen.
De zijborstels moeten elke zes maanden worden vervangen.
Gebruik je apparaat niet. Om gevaarlijke situaties te voorkomen, moet je deze onderdelen laten vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Gebruik je apparaat niet. Raak de contactpunten niet aan om gevaarlijke situaties te voorkomen. Haal de stekker van het laadstation uit het stopcontact en laat het vervangen door een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer:
of de stofbak niet te vol is;
of de filters schoon zijn;
of de zuigopening aan de onderkant van de robot wordt geblokkeerd door een voorwerp of door viezigheid.
Hiervoor zijn diverse mogelijke redenen:
• Als de robotstofzuiger niet vanaf het laadstation is gestart, keert deze er niet naar terug. In dit geval keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger in de modus Spot (Gericht) heeft gestofzuigd, keert deze terug naar het beginpunt.
• Als de robotstofzuiger is opgetild en op de grond is teruggezet, zal hij proberen zijn locatie terug te vinden. Als dat niet mogelijk is, keert de robotstofzuiger terug naar het beginpunt.
Controleer het volgende:
• Het oplaadstation mag niet op een vloerkleed staan.
• Het oplaadstation mag niet zijn blootgesteld aan zonlicht of nabij een warmtebron staan.
• De vrije ruimte aan de zijkant en voor het oplaadstation voldoet aan de instructies in de handleiding.
• De stekker is correct aangesloten op het oplaadstation.
• De oplaadkabel is aangesloten op het stopcontact.
• Er bevinden zich geen obstakels rond het oplaadstation.
• Er bevinden zich geen objecten nabij de contactpunten van het oplaadstation.
• Het oplaadstation is geactiveerd (led-indicator is groen).

Als de robotstofzuiger het basisstation nog steeds niet kan vinden nadat deze punten zijn gecontroleerd, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Zet de hoofdschakelaar uit en dan weer aan.
• Koppel het snoer los van het laadstation en sluit het vervolgens weer aan.
• Controleer of de contactpunten en de sensorvensters niet zijn geblokkeerd en maak de robotstofzuiger en het laadstation vervolgens schoon met een droge doek. Vergeet niet om de hoofdschakelaar uit te zetten en de robotstofzuiger uit te schakelen voordat je alles grondig afdroogt.
• Controleer of er in de buurt van het laadstation obstakels aanwezig zijn zoals een reflecterend voorwerp, een stoel, enz.

Als de automatische oplaadfunctie na deze stappen nog steeds niet goed werkt, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Dit gebeurt altijd. De stofzuiger kan zonder risico aangesloten blijven op het oplaadstation.
Let op: gebruik alleen de goedgekeurde oplader.
Controleer het volgende:
• Als de schakelaar onder de robotstofzuiger correct in de 'AAN'-positie staat.
• Als het display is verlicht. Laad de robotstofzuiger anders in het basisstation op.
Controleer het volgende:
• Er bevinden zich geen obstakels onder de wielen.
• De robotstofzuiger wordt niet geblokkeerd als gevolg van oneffenheden in het vloeroppervlak.
• Er wordt geen foutmelding weergegeven. (Zie de secties met probleemoplossingen en foutcodes in de handleiding.)
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Verwijder eventuele obstakels binnen 10 cm vanaf trappen/kieren.
• Veeg het sensorvenster af met een droge doek.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
Controleer of niets de borstel in de weg zit. Verwijder haren en draden uit de borstel.
Als de borstel beschadigd is, vervang je deze door een nieuwe.
Een knipperend lampje en een geluidssignaal duiden op een storing.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van de storing en de oplossing.
Je kunt de volgende acties uitvoeren:
• Controleer of het inlaatkanaal niet geblokkeerd is.
• Controleer of het stofreservoir correct is geplaatst.
• Leeg het stofreservoir als dit vol is.
• Verwijder de centrale borstel en reinig deze.
• Controleer of het filter verzadigd is.

Als het probleem na deze stappen blijft bestaan, neem je contact op met een erkend reparatiebedrijf voor stofzuigers.
De veiligheidsfunctie van de aangedreven borstel wordt geactiveerd als de robotstofzuiger een risico identificeert.

Er kunnen zich twee situaties voordoen:
De borstel komt vast te zitten: de robotstofzuiger probeert deze los te krijgen, stopt met stofzuigen en stopt de aangedreven borstel.
De robotstofzuiger zal proberen de borstel los te krijgen: als dit niet lukt, schakelt de robotstofzuiger zich uit en moet je de obstructie zelf verwijderen.

Als de aangedreven borstel vast komt te zitten in hoogpolig tapijt door de lange en/of dikke pool, of als de robotstofzuiger de vloerbedekking lange tijd heeft gestofzuigd, stopt de aangedreven borstel met draaien en blijft de robotstofzuiger stofzuigen zonder draaiende borstel.
Het kan zijn dat de robotstofzuiger bepaalde problemen ondervindt die met foutcodes worden aangeduid.
Raadpleeg de handleiding voor meer informatie over de beschrijving van foutcodes en de oplossing.
Mogelijk is het filter onjuist geplaatst. Probeer het filter correct in de opening van de houder te plaatsen.
Controleer, nadat je de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing voor het starten van het apparaat heeft opgevolgd, of jouw stopcontact werkt door een ander apparaat aan te sluiten. Als het nog steeds niet werkt, probeer het apparaat dan niet zelf uit elkaar te halen of te repareren en neem contact op met de klantenservice.
Controleer eerst of de robot is verbonden met jouw Wi-Fi-netwerk door de robot uit zijn basis te halen en driemaal op de hoofdknop te drukken. De robot moet dan groen of rood knipperen.

Als de robot rood knippert, is het niet meer verbonden met jouw internetbox. Controleer de internetverbinding van jouw box. Als de verbinding tot stand is gebracht, start je jouw robot opnieuw op door 3 seconden op de knop te drukken om het uit te schakelen, en vervolgens 3 seconden om het in te schakelen. Wacht vervolgens twee minuten totdat het product verbinding heeft gemaakt.
Als de robot na twee minuten nog steeds niet is aangesloten, kun je het hele configuratieproces opnieuw uitvoeren door:
• De robot resetten: schakel de robot uit door de hoofdknop drie seconden ingedrukt te houden. Druk vervolgens op de hoofdknop totdat je een dubbele pieptoon hoort.
• Verwijder het product uit de applicatie om opnieuw te koppelen: ga naar de instellingen en druk op "Product verwijderen" in je robotgegevens.

Als de robot groen knippert, is de robot nu verbonden.
Ten eerste moet de robot worden uitgeschakeld door 3 seconden op de hoofdknop van de robot te drukken terwijl deze aan is.
De robot kan vervolgens worden gereset door gedurende 20 seconden op de hoofdknop te drukken terwijl de robot uitstaat. Een dubbele pieptoon is te horen als de procedure succesvol is.
Dit is normaal, omdat je verbonden bent met het product, dat geen internetverbinding heeft.
Bij bepaalde smartphones kan het zijn dat je, nadat deze is verbonden met het Wi-Fi-product van het product, een bericht ziet waarin je wordt gevraagd te bevestigen dat je op dit netwerk wilt blijven dat geen internetverbinding heeft. Je moet antwoorden dat je toch verbinding wilt maken met dit netwerk om de koppeling te laten slagen.
Haal de robot uit zijn dockingstation en druk 3 seconden op de startknop om het apparaat uit te schakelen. Schakel de robot weer in door 3 seconden op de startknop te drukken.
Nee, het apparaat is uitsluitend bedoeld voor gebruik binnenshuis.
Ja, de sensoren van de robotstofzuiger hebben geen licht nodig om de reinigingssessie uit te voeren.
De robotstofzuiger is efficiënt op harde vloeroppervlakken, waaronder tegels, parket, laminaat, vinyl en tapijten die niet dikker zijn dan 1,5 cm.
Ja, aanbevolen wordt om de robotstofzuiger te gebruiken om de vloer bij te houden, maar er zijn nog steeds oppervlakken waar de robotstofzuiger niet zo efficiënt presteert als niet-robotstofzuigers.
Ja, je kunt één reinigingssessie plannen of een dagelijkse reinigingsfunctie instellen via de mobiele applicatie.
De robotstofzuiger is beperkt tot één programma per dag zodat alle toegankelijke ruimten optimaal worden gereinigd.
Ja. De robotstofzuiger schakelt over naar slaapmodus zodra deze volledige is opgeladen.
Ja, de robotstofzuiger keert automatisch terug naar het laadstation wanneer de accu bijna leeg is tijdens het reinigen.
Zodra de oplaadprocedure is voltooid, herstart de stofzuiger het reinigingsproces.
De reden hiervoor is dat de robotstofzuiger niet is gestart vanaf het laadstation: aangezien de robotstofzuiger terugkeert naar het beginpunt, gaat deze terug naar waar begonnen werd met stofzuigen in de modus "Spot".
Je apparaat bevat veel materialen die geschikt zijn voor hergebruik of recycling. Breng het naar een verzamelpunt voor afval.
Als je denkt dat een onderdeel ontbreekt, bel je de klantenservice en dan helpen wij je een geschikte oplossing te vinden.
Ga naar de rubriek “Accessoires” op de website. Daar vind je gemakkelijk alles wat je nodig hebt voor je product.
Je vindt meer gedetailleerde informatie in de rubriek Garantie op deze website.
Het duurt 6 uur om een lege batterij op te laden.
De robot kan tot 150 minuten werken voordat de batterij bijna leeg is.
Je kan jouw robot delen door elk persoon de Rowenta robot-app te laten downloaden en de verbindingsinstructies te volgen.
Om jouw smartphone jouw Wi-Fi om je heen te laten detecteren, heeft de applicatie de locatietoestemming nodig zoals vereist door Google.
Als je deze toestemming niet toestaat, kan jouw smartphone jouw product niet vinden en kan de koppeling niet worden voortgezet.
Deze informatie wordt niet gebruikt of opgeslagen.
Als u de robot wilt verkopen, denk dan na over het verwijderen van uw gegevens:
• Druk 20 seconden op de aan/uit-knop.
• Open de robots-app.
• Klik op instellingen.
• Klik op de naam van de robot en op "Verwijder het product".

Betrokkenheid

onze duurzaamheidsbelofte? Onze producten kunnen 10 jaar lang gerepareerd worden
lamp.svg

Onze reparatiecentra

VIND DE DICHTSTBIJZIJNDE
big-truck.svg
Levering binnen 2 werkdagen

Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis

telephone.svg
Hulp nodig?

Neem contact met ons op 

via het contactformulier

r-rowenta.svg
Enjoy technology
screwdriver2.svg
15 jaar reparatieservice

Rowenta zorgt dat je product 15 jaar lang in heel Europa kan worden gerepareerd

Onze servicebelofte

Er is geen resultaat voor jouw zoekopdracht: 

  • Controleer de spelling, probeer synoniemen
  • Beperk de zoekopdracht tot een of twee woorden
  • Gebruik minder specifieke woorden, een meer algemene term kan meer resultaten opleveren
Onze producten
X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger

Simpelweg de beste schoonmaakervaring*

€ 399,99
Air Force Intense 2-in-1 HQ7152 ventilatorkachel

De krachtigste ventilator én kachel*

€ 299,99